Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica executie de lucrari de indepartare a vegetatiei si de pregatirea terenului


Anunt de participare numarul 57485/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcan, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: ng. Olteanu Gheorghe-0730 652307, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcan, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: Ing. Olteanu Gheorghe-0730 652307, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Vaslui
Adresa postala: Str. Veteran Turcan, Nr. 61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Vaslui, Tel.0235 361437, In atentia: Secretariat, Email: [email protected], Fax: 0235 361437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica executie de lucrari de indepartare a vegetatiei si de pregatirea terenului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamentele inscrise in anexa la caietul de sarcini, pe fiecare lot
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de indepartare a vegetatiei forestiere si de pregatire a terenului prin frezare la adancimea de 60cm, cu maruntirea resturilor vegetale si afanarea solului pe toata adancimea de frezare, inglobarea in sol a resturilor vegetale rezultate in urma frezarii si nivelarea terenului natural.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.1)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala = 136.1 ha, din care : lot 1 = 7.5ha, lot 2 = 3.9ha, lot 3 = 21.6 ha, lot 4 = 17.6ha si lot 5 = 85.5ha.
Valoarea estimata fara TVA: 722, 798RON
II.2.2) Optiuni
Da
Executarea lucrarilor conform notelor de comanda emise de achizitor.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 12 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare totala in suma de 14456 lei.Garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din pretul contractului atribuit, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de conservare si regenerare a padurilor.Modalitati de plata : cu OP la termenul minim de 30 de zile de la data receptionarii si facturarii lucrarilor executate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna in cond. art. 44 alin. 1 si 2 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate :1.persoane juridice romane- statutul sau actul constitutiv, certificat de inmatriculare in xerocopie, certificat constatator emis de registrul comertului, original sau copie autentificata, valabil la data licitatiei, certificate fiscale de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat, originale sau copii autentificate, valabile la data licitatiei, informatii generale, declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, informatii privind subcontractantii sau asociatii, daca este cazul, certificate emise de organisme independente care atesta standardele de asigurare a calitatii sau de protectia mediului, certificat de atestare, conform Ord. M.A.P.D.R. nr. 88/2006, privind executia de lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic.
2.persoane juridice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : ultimul bilant contabil depus, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 448195lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : lista contractelor de lucrari similare realizate in ultimii 3 ani, inclusiv cele in desfasurare, referinte de la beneficiarii lucrarilor executate(2-3recomandari), declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, declaratie privind partea/partile din contracte care sunt indeplinite de subcontractanti sau asociati si specializarea acestora.
Ofertele depuse de un ofertant care in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale vor fi considerate inacceptabile. contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea tehnica utilaje, instalatii si echipamente tehnice care asigura nivelul calitativ de executie al lucrarii solicitat la pct. II.1.5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantul trebuie sa fie atestat in baza Ord. M.A.P.D.R. nr. 88/2006.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7332/02.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau cu OP anterior ridicarii documentatiei de atribuire.Alte date de identificare ale directiei se pot obtine telefonic.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 14:00
Locul: Directia Silvica Vaslui-sediu(sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu delegatie stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Vaslui
Adresa postala: Str. Badea Romeo, Nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730157, Romania, Tel.0235 311032
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer