Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica furnizare tehnica speciala


Anunt de participare numarul 137029/30.06.2012Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTAI.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala AnticoruptieAdresa postala: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Vatuiu, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.roI.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestoraActivitate (activitati)- Ordine si siguranta publicaAutoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractanteNuSectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUIII.1) DescriereII.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractantaAchizitie publica furnizare tehnica specialaII.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilorFurnizareCumparareLocul principal de livrare: Sos. Oltenitei nr. 390A, sect. 4, Bucuresti.Codul NUTS: RO321 - BucurestiII.1.3) Anuntul implicaUn contract de achizitii publiceII.1.4) Informatii privind acordul-cadruII.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorContract furnizare tehnica specialaII.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publiceNuII.1.8) Impartire in loturiDaTrebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturiII.1.9) Vor fi acceptate varianteNuII.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadruII.2.1) Cantitatea totala sau domeniul-Lot 1 - Sistem portabil digital wireless de supraveghere audio ? 1 buc.-Lot 2 - Kit repetor pentru sistem digital wireless de supraveghere audio ? 1 buc.-Lot 3 - Sistem compact digital pentru inregistrare audio/video ? 2 buc.-Lot 4 - Modul compact digital pentru inregistrare audio ? 2 buc.-Lot 5 - Inregistrator audio - video disimulat ? 12 buc.-Lot 6 - Sistem de inregistrare si transmisie audio la distanta ? 1 buc.-Lot 7 - Inregistrator audio-video cu kit de transmisie si receptie la distanta ? 38 buc.Valoarea estimata fara TVA: 727, 010RONII.2.2) OptiuniNuII.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare2 luni incepand de la data atribuirii contractului Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICEIII.1) Conditii referitoare la contractIII.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitateCuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de : - 581, 00 LEI lot 1;- 1.482, 00 LEI lot 2;- 1.089, 00 LEI lot 3;- 372, 00 LEI lot 4;- 5.103, 00 LEI lot 5;- 3.714, 00 LEI lot 6;- 2.197, 00 LEI lot 7si se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsaub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, in contul institutiei noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;- a sumei in numerar.Operatorii economici pot constitui garantia de participare in mod cumulativ.Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, pentru fiecare lot in parte. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10%(5% pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor) din valoarea contractului fara TVA si se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.(formularul nr. 11 din Sectiunea III - Formulare)- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: 60 de zile de la data incheierii contractului.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevantecofinantare si finantare externa nerambursabilaIII.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractulAsociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIII.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii specialeNuIII.2) Conditii de participareIII.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie privind eligibilitatea: Prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea III-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Prezentarea Formularul nr. 2 din Sectiunea III.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;-Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006: Prezentarea Formularului nr.5 din Sectiunea IIIOfertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general; Radu Genu Eduard - director general adjunct; Melintescu Octavian - director general adjunct; Vatuiu Mihaita - director; Pavel Gabriel ? sef serviciu, Argesanu Madalina ? sef serviciu, Vrancut Aurel ? sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia ? contabil sef, Stoleru Florin ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela, Goilav Mihai, Toanca Florina, Popescu Catalina, Coman Andreas, Rujioiu Adrian, Boru Alin, Garloiu Angela si Vasilescu Lelia.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane: Pentru persoane juridice: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru persoane fizice: - Cazierul judiciar al operatorului economic (document eliberat de autoritatile competente), valabil la data deschiderii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Autorizatia de functionare pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine: - Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.III.2.2) Capacitatea economica si financiaraInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCifra de afaceri pe ultimii trei ani este de cel putin: - 29.072 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 1, - 74.120 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 2, - 54.490 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 3, - 18.604 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 4, - 255.156 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 5, - 185.710 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 6, - 109.858 lei, fara TVA, pe an pentru LOT 7, respectiv, cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, pentru fiecare lot in parte, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.In vederea sustinerii informatiilor din formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta situatia financiara aferenta exercitiului financiar 2011 vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.III.2.3) Capacitatea tehnicaInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantii vor completa si depune Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului.Pentru fiecare lot in parte: - este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse din domeniul specific achizitiei, in baza unui contract.- se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Ofertantul va prezenta un certificat edificator care atesta ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii, emis de un organism acreditat in domeniu, respectiv certificat din categoria ISO 9001 sau echivalent.III.2.4) Contracte rezervateNuIII.3) Conditii specifice pentru contractele de serviciiIII.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesiiNuIII.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respectiveNuSECTIUNEA IV: PROCEDURAIV.1) Tipul proceduriiIV.1.1) Tipul proceduriiLicitatie deschisaIV.2) Criterii de atribuireIV.2.1) Criterii de atribuirePretul cel mai scazutIV.2.2) Se va organiza o licitatie electronicaDaa)se va reoferta pretul total/ lot;b)NU exista limite ale valorilor reofertate;c)SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: -existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;-numarul participantilor la licitatia electronica;-clasament.d)A.C. va invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. I.P. si notificarile de incepere a licitatiei el. vor fi generate si transmise automat de SEAP.e)-participantii nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele financiare depuse anterior;- runde: 1;-Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea IP;-Durata runda: o zi.f)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.IV.3) Informatii administrativeIV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractantaIV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contractNuIV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 10:00Documente de plata: NUIV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare13.08.2012 10:45IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectatiIV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participareRomanaMoneda in care se transmite oferta de pret: RONIV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelorData: 13.08.2012 11:00Locul: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, BucurestiPersoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: daOrice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor. Persoana care participa va prezenta o imputernicire (semnata si stampilata) si va avea asupra sa un document de identitate.SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTAREVI.1) Contractul este periodicNuVI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareDaTrimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -proiect "Imbunatatirea capacitatii DGA de combatere a infractiunilor de coruptie legate de fraudarea intereselor financiare ale statelor membre UE";-proiect "Intarirea capacitatilor operationale ale DGA pentru combaterea eficienta a coruptiei sistemice" ? in cadrul programului de cooperare elvetiano-romanTip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de asistenta tehnica pentru Agentiile de aplicarea a legii in domeniul combaterii fraudei.)VI.3) Alte informatiiPentru fiecare lot, in cazul in care in urma desfasurarii rundei de licitatie electronica exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In conformitate cu art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare de la pct. III.2), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste conditiile astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire ? fisa de date. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor conditii - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? (Formular nr. 12 din Sectiunea III - Formulare).In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. precedent, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire sau nu a prezentat, conform prevederilor art. 11 alin. (4)-(5), documente relevante in acest sens, va avea drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante - Formularul de oferta si centralizatorul de preturi (Formularele nr. 8 si 9), completat cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.VI.4) Cai de atacVI.4.1) Organism competent pentru caile de atacConsiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.roOrganism competent pentru procedurile de mediereVI.4.2) Utilizarea cailor de atacPrecizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacin termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atacDirectia Generala Anticoruptie ? Serviciul LogisticAdresa postala: Soseaua Oltenitei nr.390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.roVI.5) Data expedierii prezentului anunt28.06.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer