Licitatie Publica - Achizitie publica furnizare tehnica speciala
Anunt de participare numarul 144744/02.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Interne- Directia Generala Anticoruptie
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Vatuiu, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica furnizare tehnica speciala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Oltenitei nr. 390A, sect. 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare tehnica speciala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
32344270-9-Sistem de control radio si telefonic (Rev.2)
38632000-4-Ochelari de vedere nocturna (Rev.2)
38651600-9-Camere digitale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lot 1 - Sistem de transmisie si inregistrare audio-video 3G? 1 buc.
- Lot 2 - Sistem de monitorizare audio si video? 1 cpl.
- Lot 3 - Sistem de supraveghere audio digital? 1 cpl.
- Lot 4 - Sistem digital de transmisie audio/video cu inregistrator incorporat? 1 cpl.
- Lot 5 - Inregistrator audio-video miniatural ? tip 1? 2 buc.
- Lot 6 - Sistem de localizare si urmarire prin GPS? 2 buc.
- Lot 7 - Inregistrator audio miniatural? 2 buc.
- Lot 8 - Inregistrator audio-video miniatural ? tip 2? 3 buc.
- Lot 9 - Inregistrator audio-video cu receptie la distanta? 2 buc.
- Lot 10 - Telefon mobil cu capacitati de monitorizare (2 in 1)/Al doilea modul GSM integrat in baterie ? 3 buc.
- Lot 11 - Camera de luat vederi? 5 buc.
- Lot 12 - Sistem de vedere pe timp de noapte cu magnificatie? 2 buc.Ofertantii pot sa depuna oferta pentru unul sau mai multe loturi, cu conditia ofertarii intregii cantitati.Termenul maxim de livrare: 45 zile de la data inceperii executarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 105, 890EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de : -148, 00 EURO pt.lot1; -114, 00 EURO pt.lot2; -344, 60 EURO pt.lot3; -326, 00 EURO pt.lot4; -357, 60 EURO pt.lot5; -26, 60 EURO pt.lot6; -17, 00 EURO pt.lot7; -470, 40 EURO pt.lot8; -31, 60 EURO pt.lot9; -162, 00 EURO pt.lot10; -108, 40 EURO pt.lot11; -11, 60 EURO pt.lot12;si se va plati obligatoriu in lei la cursul BNR pentru data de 07.06.2013 (1 Euro=4, 4763 lei), respectiv: -662, 49 lei pt.lot1; -510, 30 lei pt.lot2; -1.542, 53 lei pt.lot3; -1.459, 27 lei pt.lot4; -1.600, 72 lei pt.lot5; -119, 07 lei pt.lot6; -76, 10 lei pt.lot7; -2.105, 65 lei pt.lot8; -141, 45 lei pt.lot9; -725, 16 lei pt.lot10; -485, 23 lei pt.lot11; -51, 93 lei pt.lot12;si se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor saub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, in contul institutiei noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-cofinantare bug.de stat si finantare UE proiect OLAF/2012/D5/065-Dotarea tehnica a DGA pentru implementarea prevederilor Planului Comun de Actiune pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general, Vatuiu Mihaita ? director, Isac Stelian ? director, Danila Dan ? director, Bordeianu Constantin ? sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia ? contabil sef, Argesanu Madalina ? sef serviciu, Stoleru Florin ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela, Goilav Mihai, Toanca Florina, Bacalu Dragos-George, Preda Catalina Andreea, Coman Andreas Alexandru, Dragos Paul, Nutu George-Alin, Garloiu Angela si Craciun Ana Voichita.
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii actuale/reale la termenul limita de primire a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine
- Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate inoriginal sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani este de cel putin:
- 33.124, 62 lei, fara TVA (7.400, 00 euro, fara TVA), pentru LOT 1;
- 25.514, 91 lei, fara TVA (5.700 euro, fara TVA) pt. LOT 2;
- 77.126, 65 lei, fara TVA (17.230 euro, fara TVA) pt. LOT 3;
- 72.963, 69 lei, fara TVA (16.300 euro, fara TVA) pt. LOT 4;
- 80.036, 24 lei, fara TVA (17.880 euro, fara TVA) pt. LOT 5;
- 5.953, 48 lei, fara TVA (1.330 euro, fara TVA) pt. LOT 6;
- 3.804, 86 lei, fara TVA (850 euro, fara TVA) pt. LOT 7;
- 105.282, 58 lei, fara TVA (23.520 euro, fara TVA) pt. LOT 8;
- 7.072, 55 lei, fara TVA (1.580 euro, fara TVA) pt. LOT 9;
- 36.258, 03 lei, fara TVA (8.100 euro, fara TVA) pt. LOT 10;
- 24.261, 55 lei, fara TVA (5.420 euro, fara TVA) pt. LOT 11;
- 2.596, 25 lei, fara TVA (580 euro, fara TVA) pt. LOT 12,
respectiv, cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, pentru fiecare lot in parte, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta situatia financiara aferenta exercitiilor financiare 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente;
In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2012, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului.
Pentru fiecare lot in parte: - este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse din domeniul specific achizitiei, in baza unui contract, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar.- se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Ofertantul va prezenta un certificat edificator care atesta ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii, emis de un organism acreditat in domeniu, respectiv certificat din categoria ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)se va reoferta PRETUL UNITAR / fiecare lot; b)NU exista limite ale valorilor reofertate; c)SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: -existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; -numarul participantilor la licitatia electronica; -clasament. d)A.C. va invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. I.P. si notificarile de incepere a licitatiei el. vor fi generate si transmise automat de SEAP. e)-participantii nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele financiare depuse anterior; - runde: 1; -Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea IP; -Durata runda: o zi. f)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 10:00
Locul: Locul: sediul D.G.A. din Soseaua Oltenitei nr. 390 A, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor. Persoana care participa va prezenta o imputernicire (semnata si stampilata)si va avea asupra un document de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Dotarea tehnica a DGA pentru implementarea prevederilor Planului Comun de Actiune pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (finantare europeana proiect nr. OLAF/2012/D5/065)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Anticoruptie ? Directia Suport ? Serviciul Logistic
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2013 16:01