Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitie publica furnizare tehnica speciala?


Anunt de participare numarul 147513/24.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Interne- Directia Generala Anticoruptie
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Vatuiu, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitie publica furnizare tehnica speciala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Oltenitei nr. 390A, sect. 4, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare tehnica speciala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Sistem de monitorizare audio si video ? 1 buc.Termenul maxim de livrare: 30 zile de la data inceperii executarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de: 114, 00 EURO.In situatia in care este necesara conversia euro/ leu sau euro/ alta valuta, aceasta se va calcula la cursurile valutare stabilite de B.N.R. pentru data de 18.10.2013, respectiv 1 Euro = 4, 4511 lei si se va exprima cu doua zecimale.si se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsaub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, in contul institutiei noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Contul in lei al institutiei noastre, deschis la trez. sect. 4, Bucuresti este: RO29TREZ7045005XXX00434.Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004.Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% (5% pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor) din valoarea contractului fara TVA.In functie de valoarea garantiei de buna executie, aceasta se va constitui conform art. 90 alin. (1) sau art. 90 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, se va utiliza formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Formulare.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: 45 de zile de la data inceperii executariicontractului.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- cofinantare bug. de stat si finantare UE proiect OLAF/2012/D5/065-Dotarea tehnica a DGA pentru implementarea prevederilor Planului Comun de Actiune pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularului nr. 13, din Sectiunea III
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat sub titulatura asocierii si asumat prin semnatura de catre fiecare asociat.
2. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea formularului nr. 1 din Sectiunea III
Acest formular va fi prezentat si de catre tertii sustinatori (daca exista).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - formularul nr. 2 din Sectiunea III.
Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 (respectiv indeplinirea punctelor a, c si d din Formularul nr. 2 din Sectiunea III).
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
5. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea formularului nr. 5 din Sectiunea III
Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertii sustinatori ? in cazul in care exista.Ofertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general, Radu Genu Eduard ? director general adjunct, Vatuiu Mihaita ? director, Danila Dan ? director, Bordeianu Constantin ? sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia ? contabil sef, Argesanu Madalina ? sef serviciu, Filip Otilia Elena ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela, Goilav Mihai, Toanca Florina, Bacalu Dragos-George, Preda Catalina Andreea, Coman Andreas Alexandru, Nutu George-Alin, Garloiu Angela si Craciun Ana Voichita.
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii actuale/reale la termenul limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine
- Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate inoriginal sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata, in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani este de cel putin cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv: 5.700 euro fara TVA, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta situatia financiara aferenta exercitiilor financiare 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente;
In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2012, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea Formularului nr. 3 din Sectiunea IIIEchivalenta leu-euro se calculeaza potrivit cursului mediu comunicat de BNR si valabil pentru fiecare din anii respectivi.- Prezentarea Bilanturilor contabile pentru anii 2011 si 2012.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului.
- este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi furnizat produse similare cu cel care face obiectul achizitiei, in baza a cel putin unui contract, confirmat prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar sau a unei declaratii pe propria raspundere.- se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Ofertantul va prezenta un certificat edificator care atesta ca acesta are implementat un sistem de management al calitatii, emis de un organism acreditat in domeniu, respectiv certificat din categoria ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea Listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului - Formular nr. 4 din Sectiunea III ? Formulare.- Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar sau a unei declaratii pe propria raspundere, din care sa reiasa livrarea de produse similare cu cel care face obiectul achizitiei, in baza a cel putin unui contract.Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care certificatul este depus in alta limba decat cea romana, acesta va fi insotit de traducere autorizata, in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)se va reoferta PRETUL UNITAR; b)NU exista limite ale valorilor reofertate; c)SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: -existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; -numarul participantilor la licitatia electronica; -clasament. d)A.C. va invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. I.P. si notificarile de incepere a licitatiei el. vor fi generate si transmise automat de SEAP. e)-participantii nu pot decat sa imbunatateasca (prin diminuare) ofertele financiare depuse anterior; - runde: 1; -Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea IP; -Durata runda: o zi. f)In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 09:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2013 10:00
Locul: Sediul D.G.A. din Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor. Persoana care participa va prezenta o imputernicire (semnata si stampilata) si va avea asupra sa un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Dotarea tehnica a DGA pentru implementarea prevederilor Planului Comun de Actiune pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (finantare europeana proiect nr. OLAF/2012/D5/065)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma desfasurarii rundei de licitatie electronica exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In conformitate cu art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii conditiilor de participare de la pct. III.2), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste conditiile astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire ? fisa de date. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor conditii - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? (Formular nr. 12 din Sectiunea III - Formulare).In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. precedent, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite in documentatia de atribuire sau nu a prezentat, conform prevederilor art. 11 alin. (4)-(5), documente relevante in acest sens, va avea drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila.Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante - Formularul de oferta si centralizatorul de preturi (Formularele nr. 8 si 9), completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Anticoruptie ? Directia Suport ? Serviciul Logistic
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.390A, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041337, Romania, Tel. +40 213323602, Email: [email protected], Fax: +40 213323602, Adresa internet (URL): www.mai-dga.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer