Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica instalatie radiologica pentru radiografie digitala


Anunt de participare numarul 143926/29.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02497 PITESTI
Adresa postala: Pitesti, str. Negru Voda, nr. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Sima, Tel. +40 221154, Email: [email protected], Fax: +40 221154, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica instalatie radiologica pentru radiografie digitala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Negru Voda, Nr. 47, localitatea Pitesti, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica instalatie radiologica pentru radiografie digitala conform caietului de sarcini si Anexei B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietul de sarcini .Instalatie radiologica pentru radiografie digitala prezentata in caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 1, 449, 193.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 5229.20 ron si se constituie astfel: Forma de constituire este cea prevazuta la art 86 din HG 925/2006 - , , printr-un instrument bancar de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, ,. - -prin ordin de plata sau fila cec , cu conditia confiramarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Daca este constituita prin virament bancar , contul este urmatorul: RO86TREZ 0465005XXX000170 ? deschis la Trez MUn. Pitesti. - Prin numerar la caseria unitatii contractante.. In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu l a data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie prezentat in original.Data de referinta pentru cursul de schimbBNR ce trebuie avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituia intr-o alta moneda, esteinainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitatea a garantiei este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art 278-1 lit b din OUG 34/2006. Garantia de participare se restituie conform art 88 din hot 925/2006 astfel: - in cazul ofertei castigatoare , se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - in cazul ofertei necastigatoare , se returneaza dupa semnarea contractului cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare , dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica de de 5% din pretul contractuluifara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf art 90.1 din hot 925/2006. Garantia de buna executie se restituie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produsului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri pentru finantarea investitiilor la spitale. Art. bug. 66.01.51.02.12.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza una din situatiile stipulate la art 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Declpe propria rasp priv eligib formular nr.12ADecl priv neincad in prev art.181 din ordonanta formular nr. 12B.Prez unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr.12C.Prez unei decl pe propria rasp din partea op ecdin care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69(1) din Oug 34/2006 formular nr.12D.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -col. medic Gigel Guita-Alexandru-lt.col.ec. RAdu Man-col. medic Arsene Mihail-Col. ec Barbulescu Decebal
-farm. Cruceana Danel-ec. Oprea Elena- ec. Ciobanu Mihaela-pcc. Bercescu Raluca-Ing Magureanu Mihaela-Dr Riciu Neculai-cons juridic Stoica Alice Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activ prod/comerc produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.- Certif constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Terit , prezentat in original sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, Certificatul constator eliberat de ORC, in original sau copie legalizata.Avizul/autorizatia de functionare a ofertantului pentru activitati de import, comercializare si depozitare si reparare, verificere, intretinere dispozitive medicale radiologie. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de ORC , trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare informatii generale prin completarea formularului nr.5-din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantilor pe ultimii 3 ani , calculata in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completarea formular nr 5.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa reiasa ca firma asigura service cu personal instruit: autorizatia de manipulare emisa de CNCAN, a firmei care asigura serviceul in perioada de garantie pentru produsul ofertat( in cazul in care ofertantul nu asigura serviceul, acesta are obligatia de a face dovada existentei unui angajament de colaborare cu o alta firma care asigura service).
Autorizatie de securitate radiologica pentru produs emisa de CNCAN, conform Legii 111/1996 Republicata, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare, Normele fundamentale de securitate radiologica si Normele specifice de securitate radiologica.
Declaratie de conformitate CE cu respectarea cerintelor Directivei 93/42, EEC, privind dispozitivele medicale;
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.( continand valori, perioade de livrare, beneficiari).
Documente din care sa reiasa ca firma are personal calificat pentru asigurarea service-ului aparatului (prezentarea de documente prin care ofertantul sa probeze/confirme calificarea personalului propus pentru montare/instruire.)
Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardele seria EN-ISO 9001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic care nu prezinta cel putin unul din documentele care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala , va fii exclus din procedura. Documentele se vor prezenta in original sau copii semnate, stampilatesi cu mentiunea Conform cu originalul.Operatorul economic care nu prezinta cel putin unul din documentele care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala , va fii exclus din procedura. Documentele se vor prezenta in original sau copii semnate, stampilatesi cu mentiunea Conform cu originalul. Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.Operatorul economic care nu prezinta cel putin unul din documentele care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala , va fii exclus din procedura. Documentele se vor prezenta in original sau copii semnate, stampilatesi cu mentiunea Conform cu originalul. Toate certificatele si autorizatiile trebuie sa fie in termen de valabilitate.Operatorul economic care nu prezinta cel putin unul din documentele care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala , va fii exclus din procedura. Documentele se vor prezenta in original sau copii semnate, stampilatesi cu mentiunea Conform cu originalul.Operatorul economic care nu prezinta cel putin unul din documentele care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala , va fii exclus din procedura. Documentele se vor prezenta in original sau copii semnate, stampilatesi cu mentiunea Conform cu originalul.Prezentare certificate de calitate in termen de valabilitate, in copie semnata, stampilata si cu mentiunea , , Conform cu originalul, , sau orice alt document cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplineste nivelurile de performanata stabilite de acestea.Documentele emise de organisme abilitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- str Negru-Voda, nr 47, Pitesti, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se contata ca ofertele clasate pe primil loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art 256?2 din OUG 34/2006- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in conditiile pezentei ordonante de urgenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic UM 02497
Adresa postala: Negru Voda, Nr. 47, localitatea Pitesti, judetul Arges , Localitatea: Pitesti , Cod postal: 110069 , Romania , Tel.+40 221154 , Email: [email protected] , Fax: +40 221154, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110069, Romania, Tel. +40 221154, Email: [email protected], Fax: +40 221154
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2013 08:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer