Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-acord cadru 12 luni


Anunt de participare numarul 146653/19.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400139, Romania, Punct(e) de contact: Ec.Florina Muresan, Tel. +40 264437075, Email: [email protected], Fax: +40 264437075, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-acord cadru 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIE, str.Tabacarilor, nr.11, Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 570, 449.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: intre 1 si 12 contracte subsecvente/an. Frecventa si valoarea acestora va fi stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-12 luni, conform caiet de sarcini.Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692510-5 - Lichide intravenoase (Rev.2)
33692700-4-Solutii de glucoza (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si anexa B aferenta fiecarui lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 570, 449.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi sumagarantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art. 86. din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO48TREZ2165006XXX025378.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economicipana la ora si data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare ( art.16 din Legea 346/2004 ).In cazul in care ofertantii care constituie garnatia de participare in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare ) nu fac dovada ca sunt IMM, ofertele vor fi respinse la deschidere.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006. pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, echivalentul leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilta pentru depunerea ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat-Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitateasi neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006-Se completeaza Formular: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Se completeaza Formular: 2.Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP-Se completeaza Formular: 3.Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691 lit. a din OUG 34/2006-Se completeaza Formular: 4.
Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Prof.Dr.Nicolae Constantea-Manager, Sef Lucr.Donca Valer-Director Medical, Ec. Nicula Ioan-Director Financiar Contabil, Consilier jr.Niculita Florin-Oficiul Juridic, Ec. Roman Narcisa-Sef Birou Achizitii, Farm pr.Pop Ricuta-Farmacist Diriginte, Farm Pr.Pop Monica, Ec.Muresan Florina-Birou Achizitii
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local-Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea in oricare forma, conform art.5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ); Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat-Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea in oricare forma, conform art.5 din Ordin 509/2011 ANRMAP (original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ); Informatii generale-Se completeaza Formular: 5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului-Se va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (art.183 din OUG.34/2006 )-Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
- Autorizatie de distributie angroemisa de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros?conf, art.187, 188 din OUG 34/2006. Actulnormativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.-Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?; -Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului din care sa reiasa ca detine autorizatiile de punere pe piata, pentru produsele ofertate.Actul normativ care impune obligativitatea detinerii autorizatiei de punere pe piata este: legea 95/2006, art.700, alin.1 si 2, art.730, alin. 5 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare: Ordinele MSF nr.263/2003 si 895/2006; Rgulamentul ( CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar; Rgulamentul (CE) nr.1234/2008-Completare formular 6
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca sevor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractantava solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care acordul cadru, respectiv contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona si de a incheia contracte subsecvente doar in conditiile existentei alocatiilor bugetare necesare. Pentru produsele pentru care Ministerul Sanatii va efectua procedura de achizitie publica acordurile cadru se vor rezilia de drept de la data incheierii noilor acorduri cadru pentru aceste pozitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR.TABACARILOR, NR.11, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400139, Romania, Tel. +40 264437075, Email: [email protected], Fax: +40 264437075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer