Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-acord cadru 12 luni


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
460.155 RON

Castigatorul Licitatiei: POLISANO S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 146653/13.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141771
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400139, Romania, Punct(e) de contact: Ec.Florina Muresan, Tel. +40 264437075, Email: [email protected], Fax: +40 264437075, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-acord cadru 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIE, str.Tabacarilor, nr.11, Spitalul Clinic Municipal Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast-12 luni, conform caiet de sarcini.Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692510-5 - Lichide intravenoase (Rev.2)
33692700-4-Solutii de glucoza (Rev.2)
33696800-3-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
460, 154.76RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3069 Denumirea: Furnizare lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast
V.1) Data atribuirii contractului 01.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
POLISANO S.R.L.
Adresa postala: Str.9 Mai Bl.77, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550201, Romania, Tel. 0269210384, Email: [email protected], Fax: 0269215869, Adresa internet (URL): http: //www.polisano.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 570449.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 141980.16 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3, 4, 9, 10, 12, 13, 14, 15
Contract nr: 3070 Denumirea: Furnizare lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast
V.1) Data atribuirii contractului 01.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EUROPHARM HOLDING S.A.
Adresa postala: Str.Ionescu Crum, nr. 1. et. 1, turnul 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500419, Romania, Tel. +40 268307508, Email: [email protected], Fax: +40 268307513
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 570449.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 33660.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
11
Contract nr: 3071 Denumirea: Furnizare lichide intravenoase, solutii de glucoza si produse de contrast
V.1) Data atribuirii contractului 01.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
A.D.M. FARM S.R.L.
Adresa postala: Str Rascoalei nr 17 oras Pantelimon jud Ilfov, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 022134, Romania, Tel. +40 0213166100, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 0213166134
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 570449.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 144589.80 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
18, 19, 20
Contract nr: 3072 Denumirea: Furnizare lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast
V.1) Data atribuirii contractului 01.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FRESENIUS KABI ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: STR. FANARULUI NR.2A, Localitatea: Brasov, Cod postal: RO - 500464, Romania, Tel. 0268406260, Email: [email protected], Fax: 0268406263, Adresa internet (URL): www.fresenius-kabi.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 570449.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 111480.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
5, 7, 8
Contract nr: 3073 Denumirea: Furnizare lichide intravenoase, solutii de glucoza, produse de contrast
V.1) Data atribuirii contractului 01.11.2013
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDIPLUS EXIM S.R.L.
Adresa postala: STR CIOBANULUI NR 133, Localitatea: Mogosoaia, Cod postal: 040254, Romania, Tel. +40 213017464, Email: [email protected], Fax: +40 213017474
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 570449.28 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 28444.80 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 12
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
16, 17
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca sevor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractantava solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care acordul cadru, respectiv contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona si de a incheia contracte subsecvente doar in conditiile existentei alocatiilor bugetare necesare. Pentru produsele pentru care Ministerul Sanatii va efectua procedura de achizitie publica acordurile cadru se vor rezilia de drept de la data incheierii noilor acorduri cadru pentru aceste pozitii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: STR.TABACARILOR, NR.11, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400139, Romania, Tel. +40 264437075, Email: [email protected], Fax: +40 264437075
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer