Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI DE CONSTRUCTII LA OBIECTIVUL: AMENAJARE SALA DE GIMNASTICA P+2 LA GRUP SCOLAR ECONOMIC "GHEORGHE DRAGOS" SATU MARE
Anunt de participare numarul 87202/26.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR ECONOMIC "GHEORGHE DRAGOS"
Adresa postala: SATU MARE, STR.HENRI COANDA NR.1. COD POSTAL 440034, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440034, Romania, Punct(e) de contact: POPA VASILE, Tel.0261768034, Email: [email protected], Fax: 0261750440, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA LUCRARI DE CONSTRUCTII LA OBIECTIVUL: AMENAJARE SALA DE GIMNASTICA P+2 LA GRUP SCOLAR ECONOMIC "GHEORGHE DRAGOS" SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATU MARE, STR.HENRI COANDA, NR.1.COD POSTAL 440034
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNEI CLADIRI P+2 CARE VA CUPRINDE O SALA DE GIMNASTICA SI ATELIERE SCOALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O SALA DE GIMNASTICA SI ATELIERE SCOALA
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 117, 100 si 3, 117, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.11.2009 pana la 17.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA DE 62.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PRIN MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVATIEI REPREZENTAT DE INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SATU MARE, PRIN HOTARARI DE GUVERN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE: MAI MULTI OPERATORI ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SI OFERTA COMUNA FARA A FI OBLIGATI SA ISI LEGALIZEZE DIN PUNCT DE VEDERE FORMAL ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA;
- DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181;
- CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE ORC. DE PE LANGA INSTANTA COMPETENTA IN ORIGINAL;
- CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA ELIBERAT DE ORC, IN ORIGINAL;
- DOCUMENT EDIFICATOR PRIN CARE SA DOVEDEASCA FORMA DE INREGISTRARE CA PERSOANA FIZICA SAU JURIDICA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FISA DE INFORMATII GENERALE
- BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI
- LICHIDITATEA GENERALA SA DEPASEASCA 100%
- CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI-6.2 MIL.RON
- DOVADA ASIGURARII UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE MINIMUM 1.000.000 RON PRINTR-UN ACT EMIS DE O BANCA CE OPEREAZA IN ROMANIA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DOVADA INDEPLINIRII IN ULTIMII 5 ANI A UNOR CONTRACTE DE LUCRARI SIMILARE IN VALOARE DE 3.100.000 RON
- DOVADA ASIGURARII PERSONALULUI IMPOTRIVA ACCIDENTELOR DE MUNCA, PENTRU MUNCA PRESTATA IN SANTIER
- CERTIFICAT ISO 9001/2008
- CERTIFICAT ISO 14001/2004
- CERTIFICAT OHSAS 18001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 10:00
Locul: GRUP SCOLAR ECONOMIC "GHEORGHE DRAGOS", LOC. SATU MARE, STR.HENRI COANDA, NR.1.COD POSTAL 440034.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR DACA POSEDA IMPUTERNICIRE SEMNATA DE CATRE REPREZENTANTUL OFICIAL AL OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZU, NR.8, ,Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261713650, Fax: 0261711527
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR.6., Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261712175, 733917, Fax: 0261713441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 15:50