Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA MATERIALE SANITARE HEMODIALIZA


Anunt de participare numarul 99952/14.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400139, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE CONSTANTEA, Tel. 0264437075, Email:  [email protected], Fax:  0264437075, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA MATERIALE SANITARE HEMODIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA STR TABACARILOR NR .11
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 711, 792RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA MATERIALE SANITARE HEMODIALIZA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33181500-7-Consumabile de uz renal (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MATERIALE SANITARE HEMODIALIZA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 711, 792RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5 % DIN VALOARE FARA TVA A FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE-TRANSFERURI-ACTIUNI SANITARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AU OBLIGATIA DE A SI LEGALIZA ASOCIEREA PRINTR UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONRACTANTE INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate -formularul nr.1,
Cerinta obligatorie:
1. Declaratia de eligibilitate -formularul nr. 1
2Declaratie privind inexistenta starii de faliment- completarea formularuluinr.2 ,
3. Certificatde atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de D.G.F.P., valabil la data deschiderii ofertelor , .
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Fisa de informatiigenerale– formularul nr. 3-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, obiectul de activitate, principala piata a afacerilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Certificat de inregistrare eliberat de Registru Comertului de pe langa Camera de Comert2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertei
3.Aviz de functionare, emis de M.S.P, .(incl.anexa)-valabil la data deschiderii ofertei
4. Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei, 5.Autorizatia de comercializare de la producator, tradusa in limba romana in copie, conform cu originalul, valabilala data deschiderii ofertei semnata si stampilata.
6. Fisa de informatii privind experienta similara.7.Conditie obligatorie: Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare produs din componenta lotului, cu titlul gratuit, la data si oralimita de depunere a ofertelor: 29.06.2010ORA 10(neprezentarea de mostre si neincadrarea stricta in descrierea din caietul de sarcini va duce la descalificarea ofertantului conform HG 925/2006 , Art.36, pct 2 lit a – oferta neconforma – nu satisface cerintele caietului de sarcini ).8. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : ISO 9001, sau echivalent – copie semnata si stampilataMostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant sidenumireprodus .
In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe produse, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv, care va fi la randul lui inscriptionat cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si " mostre de materialedializa, pentru Licitatia deschisa .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1300/29.04.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2010 18:00
Locul: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA SI MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STRAVOPOLEOS NR 6 SECT 3 BUCURESTI COD POSTAL 030064, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  STR . PIATA STEFAN CEL MARE NR. 1 CLUJ NAPOCA, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264593865, Email:  [email protected], Fax:  0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC MUNICIPAL CLUJ NAPOCA
Adresa postala:  STR. TABACARILOR NR 11, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400139, Romania, Tel. 0264437075, Email:  [email protected], Fax:  0264437075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer