Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica medicamente- INLOCUITORI DE PLASMA SANGUINA SI SOLUTII PENTRU PERFUZII


Anunt de participare numarul 2599/19.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Maria Savu, Tel.0243233116, In atentia: Zamfir Vasile, Email: [email protected], Fax: 0243234657
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica medicamente- INLOCUITORI DE PLASMA SANGUINA SI SOLUTII PENTRU PERFUZII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de inlocuitori de plasam si solutii pentru perfuzii:
1.Albumina, 2.Polygelinum, 3.Hydrohy etilamidon, 4.Solutie ringer, 5.Sol.Ringer lactat, 6.Natrii chloridum, 6.Mannitolum 7.Kalii chloridum, 8. Natrii hydrogenii carbonas, 9.Kaliu Magneziu Asparaginat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421400-5 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie medicamente.
Valoarea estimata fara TVA: 240, 274RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4805.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor Sociale de Sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neancadrarea in Art.181 din OUG 34/2006, Certificate privind obligatiile de plata a inmozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre Bugetul General Consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de Inregistrare Fiscala, Autorizatie de utilizare a produsului emisa de MSP, Autorizatie din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si /sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei, Certificat de Calitate ISO 9002 & CE, Minim 2 recomandari din partea altor utilizatori ai produsului respectiv, Termen de Valabilitate mai mare de 12 luni.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind Bilantul Contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de punere pe piata a produsului, Aviz de functionare eliberat de MS, Autorizatia din partea producatorului, Certificate care sa ateste conformitatea produselor, Mostre de prezentare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 13:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici prin reprezentanti legali sau persoane imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC, Recurs-Curtea de Apel Bucurersti
Adresa postala: CNSC, Recurs-Curtea de Apel BucurerstiAdresa postala: Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal, Str.Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr.35, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, cu recurs la Curtea de Apel in termen de 10 zile de la comunicarea Deciziei CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Str.decebal, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel.0243233116, Email: [email protected], Fax: 0243234657
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer