Licitatie Publica - achizitie publica microbuz scolar 16+1 locuri
Anunt de participare (utilitati) numarul 121923/20.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala: B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, Email: [email protected], Fax: 0374.205.204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Constructie statii de epurare aglomerarile Bragadiru, Domnesti si Branesti? judet Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Aglomerarile Bragadiru, Domnesti, Branesti, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aglomerarea Bragadiru: Statia de epurare 16233 LE asigura tratarea apelor uzate colectate din aglomerarea Bragadiru-Cornetu.Va functiona in prima etapa (perioada 2014-2018) pentru 17934LE. Asigura separarea si indepartarea elementelor impurificatoare continute in apele uzate, aducandu-le in limitele admise pentru a fi descarcate in emisari naturali, conform NTPA 001/2005 pentru localitati peste 10 000 locuitori.Datele de plecare a calculului pentru capacitatea maxima se bazeaza pe numarul de locuitori echivalenti de 16233 LE.Schema de epurare aleasa va corespunde debitelor caracteristice de ape uzate si concentratiilor indicatorilor de poluare si urmareste retinerea materiilor in suspensie (MTS), a substantelor flotante, eliminarea substantelor organice biodegradabile (exprimate in CBO5), nitrificarea, denitrificarea si stabilizarea aeroba a namolului.
Aglomerarea Domnesti: Statia de epurare 13049 LE asigura tratarea apelor uzate colectate din aglomerareaDomnesti-Ciorogarla.Va functiona in prima etapa (perioada 2014-2018) pentru 12995LE. Asigura separarea si indepartarea elementelor impurificatoare continute in apele uzate, aducandu-le in limitele admise pentru a fi descarcate in emisari naturali, conform NTPA 001/2005 pentru localitati peste 10 000 locuitori.Datele de plecare a calculului pentru capacitatea maxima se bazeaza pe numarul de locuitori echivalenti de 13049LE.Schema de epurare aleasa va corespunde debitelor caracteristice de ape uzate si concentratiilor indicatorilor de poluare si urmareste retinerea materiilor in suspensie (MTS), a substantelor flotante, eliminarea substantelor organice biodegradabile (exprimate in CBO5), nitrificarea, denitrificarea si stabilizarea aeroba a namolului. Debitele caracteristice la intrarea in statia de epurare: Q zi med = 1851 mc/zi = 77 mc/h = 21 l/s
Q zi max = 2385 mc/zi = 99 mc/h = 28 l/s
Q orar max = 5544 mc/zi = 231mc/h = 64 l/s
Qorar min = 835 mc/zi = 35 mc/h = 10 l/s
Aglomerarea Branesti: Statia de epurare 11330 LE asigura tratarea apelor uzate colectate din aglomerarea Branesti.Va functiona in prima etapa (perioada 2014-2018) pentru 11809LE. Asigura separarea si indepartarea elementelor impurificatoare continute in apele uzate, aducandu-le in limitele admise pentru a fi descarcate in emisari naturali, conform NTPA 001/2005 pentru localitati peste 10 000 locuitori. Datele de plecare a calculului pentru capacitatea maxima se bazeaza pe numarul de locuitori echivalenti de 11330 LE. Schema de epurare aleasa va corespunde debitelor caracteristice de ape uzate si concentratiilor indicatorilor de poluare si urmareste retinerea materiilor in suspensie (MTS), a substantelor flotante, eliminarea substantelor organice biodegradabile (exprimate in CBO5), nitrificarea, denitrificarea si stabilizarea aeroba a namolului. Debitele caracteristice la intrarea in statia de epurare: Q zi med = 1243 mc/zi = 52 mc/h = 14 l/s
Q zi max = 1590 mc/zi = 66 mc/h = 18 l/s
Q orar max = 192 mc/h = 53 l/s
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati:
Activitatea I: Proiectare
Activitatea II: Executie lucrari (inclusiv teste si operatiuni in perioada de notificare a defectelor)
Proiectare, obtinere avize, intocmire documentatie pentru obtinere Autorizatie de construire, autorizatia de demolare (daca este cazul) pregatire personal de exploatare, asistenta din partea proiectantului pe timpul executiei lucrarilor si in perioada de notificare a defectelor in cadrul Activitatii I si constructii pentru reabilitare, modernizare statii epurare existente sau realizare statii de epurare noi in cadrul Activitatii II
Valoarea estimata fara TVA: 54, 250, 737.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 1000000 lei este solicitata in etapa a 2-aCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 77.12%Co-finantare nationala - 22.88%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii despre ofertant : Formular9 Informatii generale;Formular29Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular36 Declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Formular12Trecutul litigios (cazierul juridic al firmei);Cazierul Fiscal Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal in original;Formular24Alte informatii referitoare la ofertanti; Declaratii privind eligibilitatea: Formular13Declaratie privind eligibilitatea;Formular 14Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat;Cazier judiciar al societatii;Cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul;
Persoane juridice /fizice straine: Documentele echivalente cu cele solicitate emise de autoritati/institutii abilitate din alte state;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;Se solicita Certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara: Scrisoare de bonitate bancara conform Formular 16, paragraful f) punctul 1; Acces la finantare: Declaratie bancara conform Formular 16, paragraf e) si f) punctul 2; Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, bilanturile pe 2008, 2009, 2010si balantele contabile 2008, 2009 si 2010; Nivel specific minim necesar: Media aritmetica a cifrei de afaceri anuale in domeniul de activitate, respectiv constructii-montaj pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) este de minim 105.000.000 lei;
Bilantul contabil: Se va prezenta Formular 16: Declaratie financiara recapitulativa (bilant) paragrafele a)-d). Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Balantele Contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel specific minim necesar: atestat valabil emis de ANRE(sau echivalentul)pentru proiectarea si executia de instalatii electrice la tensiuni de joasa si medie tensiune; Autorizatii valabile ISCIR(sau echivalent) pentru utilaje si echipamente relevante;Autorizatii valabile ISCIR(sau echivalent)pentru sudori in metal si PEHD;Formular17Sistemul de asigurare a calitatii;Formular25Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Formular26Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul;Formular27Sistemul propus de control al calitatii muncii;Formular28Planul de management al mediului.
Experienta similara: din maxim 1 contract finalizat de executie cu valoare de minim 49000000lei fara TVA; din maxim 1 contract de proiectare cu valoare de minim 1000000lei fara TVA
Formular20Personalul cheie angajat in contract;Formular21Experienta profesionala a personalului cheie.Nivel specific minim necesar: personal cheie de minim 13 specialisti, din care: 1Managerul de Proiect;3Sefii de Santier Constructii si instalatii;1Sef de Proiect;1 manager calitate;1 manager mediu;3 sudori in metal atestati ISCIR;3 sudoriPEHD atestati ISCIRNivel specific minim necesar: Dovada ca dispune de acces liber la resursa umana, personal de conducere, responsabil de calitatea executiei, de minim 8 specialisti, din care: 1 inginer de proces;1 inginer de structuri;1 inginer de retele electrice;1 inginer mecanic;1 inginer SCADA;1 atestat RTE; 1 atestat RTE; 1 atestat RTE
Nivel specific minim necesar: 6autobasculante=20to;3autobasculante3, 5 to si 8, 5to;3 autobasculante8, 5to si 20 to;3echipamente tip buldoexcavator;3sapatoare;3 echipamente pentru pozat conducte;3 automacarale;3autobetoniere;3pompe de turnare beton;1laborator de santier;
Formular10Date despre societatea mixta/consortiu;Formular22Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
ISO9001:2001lucrari hidro-edilitare sau echivalentul;ISO14001:2001lucrari hidro-edilitare sau echivalentulISO9001:2001servicii de proiectare sau echivalentulISO14001:2001servicii de proiectare sau echivalentul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S220-337183din12.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 11:00
Locul: Bd. Basarabia 256G, Bl. D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie BI/CI, membrii comisiei de evaluare, eventuali observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorialde Mediu, Axa prioritara 1-Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: sos. Oltenitei 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art. 256, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala: Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 000000, Romania, Tel. 0374205200, Email: [email protected], Fax: 0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2011 11:52