Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie publica microbuz scolari 16+1 locuri


Anunt de participare numarul 126386/15.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SPECIALA DEJ
Adresa postala:  DEJ, Localitatea:  Dej, Cod postal:  405200, Romania, Punct(e) de contact:  LUCRETIA TERPEA, Tel. 0264-215353, Email:  [email protected], Fax:  0264-215353, Adresa internet (URL):  DEJ, STR MIRON COSTIN NR 12 JUD CLUJ, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de invatamant
Activitate (activitati)
Altele: educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica microbuz scolari 16+1 locuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCOALA SPECIALA DEJ
LOC DEJ, STR MIRON COSTIN NR 12, JUD CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achzitionarea unui microbuz scolar 16+1 locuri, culoare alba nemetalizata cu inscriptie pe peretii laterali si pe usa din spate "TRANSPORT COPII", motor diesel, capacitate cilindrica mai mare sau egala cu 2400 cm3, putere minima 103 kw -1400cp- emisii de noxe in concordnta cu normle min EURO 4, viteza maxima limitata electronic la 90 km?ora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata microbuz transport scolari 16+1 locuri
Valoarea estimata fara TVA: 96, 774.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare cuantum 1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibialitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181;Certificate fiscale, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Declaratie privind respectarea regulilorconcurentei;Certificat de inregistrare;Declaratie privind calitatea de participant la procedura de
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Ultimul bilant contabil si ulima balanta de verificare
Nivel(uri)specific(e)minim(e)necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008-2010) sa fie minimum 193.548, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Experienta similara
Recomandari/documente constatatoare de la beneficiarii contractelor prezentate
Nivel(uri)specific(e)minim(e)necesar(e)
prezentarea minim a unui contract de furnizare in domeniul de activitate aferent procedurii de minimum 96.774 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2011 10:00
Locul: SCOALA SPECIALA DEJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02103104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str Dorobantilor nr 2-4, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264 596111, Email:  [email protected], Fax:  0264 595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
c5 zile din ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTABILITATE
Adresa postala:  str.Miron Costin , Nr.12, Localitatea:  Dej, Cod postal:  405200, Romania, Tel. 0264 215353, Email:  [email protected], Fax:  0264 215353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer