Licitatie Publica - Achizitie publica pentru executie lucrari de constructie pentru infiintarea retelei publice de apa si apa uzata (alimentare cu apa si canalizare cu statie de epurare) pentru proiectul de investitii INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA
Anunt de participare numarul 92539/24.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FILDU DE JOS
Adresa postala: Fildu de Jos, nr. 30, ,Localitatea: Fildu de Jos, Cod postal: 457135, Romania, Punct(e) de contact: Fildu de Jos, nr. 30, ,Tel.0260/667832, In atentia: Ioan Mangau, Email: [email protected], Fax: 0260/667832, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica pentru executie lucrari de constructie pentru infiintarea retelei publice de apa si apa uzata(alimentare cu apa si canalizare cu statie de epurare) pentru proiectul de investitii INFIINTARE RETEA PUBLICA DE APA SI APA UZATA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Fildu de Jos, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia este structurata pe 2 obiective principale (actiuni)dupa cum urmeaza:
A. Alimentare cu apa
B. Canalizare cu statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare. Cantitatile de lucrari sunt prevazute in proiectul tehnic, anexa la documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 802, 571RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50 000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare UE, Guvernul Romaniei si bugetul local, conform reglementarilor legale si prevederilor din ghidul solicitantului pt.masura 322, program FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificate de atestare fiscala, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, fara datorii la bugetul de stat si local.
Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data deschideriiCertificat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea situatiilor financiare, bilantul pe anii 2006, 2007, 2008 insotit de contul de profit si pierdere pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat - in copie
Scrisoare de confirmare fonduri .- in original sau copie legalizata care sa demonstreze:
Faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii/linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Scrisoarea de confirmare de fonduri prezentata va fi in suma de minim 30% din valoarea ofertata inclusiv TVAOfertantul va prezentaun flux de numerar estimat ptr proiect (prin care sa dovedeasca ca resursele financiare sunt suficiente).
Ofertantul va face dovada ca nu a fost inregistrat cu incidente de plataC.I.P
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform bilant contabil pentruanul 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie pozitiv Lichiditatea generala sa fie de minim 100% la 31.12.2008 .Cifra medie de afaceri in ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin15 600 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniExperienta similara - Formularul 15
copii dupa contractele de lucrari , procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si recomandari care sa certifice buna executie a lucrarilor
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiInformatii privind subcontractantii/asociatii-formular 13A
Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001sau echivalent, Declaratie privind conditiile de munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim -1 lucrari de constructie similarea carui valoare sa fie de cel putin 7 500 000 lei sau sau 1 lucrare de alimentare cu apa si 1 lucrare de canalizare, care impreuna sa cumuleze 7 500 000 leiUtilaje solicitate: Freza de santuri, Excavator, Autobasculate, Automacara, Generator de sudat in polietilenaPersonal cheie: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru lucrari de apa si canalizare-, Responsabil tehnic cu calitatea (CQ) pentru lucrari de apa si/sau canalizare -Sef de santier- pentru lucrarile specifice contractului -, Personal calificat autorizat ANRE pentru lucrarile specifice contractului , Responsabil cu protectia si securitatea muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
FEADR 02/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2010 10:00
Locul: Comuna Fildu de Jos nr.30, jud. Salaj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicire si o copie a documentului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Fildu de Jos
Adresa postala: Comuna Fildu de Jos, nr.30, Localitatea: Fildu de Jos, Cod postal: 457136, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 16:13