Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA PENTRU SERVICII DE TIPARIRE SUPORT DE CURS PE FORMAT HARTIE SI PE CD


Anunt de participare numarul 139692/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Adresa postala: MIHAI EMINESCU NR. 11, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410019, Romania, Punct(e) de contact: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR, Tel. +40 0756081665, In atentia: CRACIUN FLORENTINA MIHAELA, Email: [email protected], Fax: +40 0359436207, Adresa internet (URL): www.isjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA PENTRU SERVICII DE TIPARIRE SUPORT DE CURS PE FORMAT HARTIE SI PE CD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari de servicii de conceptie, elaborare, tiparire si livrare suport decurs si CD.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
30234300-1-Compact-discuri (CD-uri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de conceptie, elaborare, tiparire si livrare suport de curs pe format hartie sicd , cu livrare in cadrul a doua proiecte diferite distincte ca si continut :5100 buc ID 62534+ 4300 buc ID 55659
Valoarea estimata fara TVA: ID 62534 este in valoare de_657.900, 00_RON; ID 55659 este in valoare de_210.700, 00_RON
Valoarea estimata fara TVA: 868, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru proiect ID 62534 si ID 55659: _17.372, 00_lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante _RO33TREZ0765003XXX000043_ deschis la Trezoreria _ORADEA_sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul din sectiunea de Formulare, care va fi prezentat in original.Operatorul economic caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art. 90 alin. (1) ? (3) din H.G. nr. 925/2006, modificata cu HG nr. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proiect/program finantat din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ID-55659-Inspector Scolar General (Manager de Proiect)-Prof. Luca Dorel; Contabil Sef/Contabil Expert-ec. Sturz Rodica; Consilier/Expert Achizitii Publice-Membru Comisie ec. Craciun Florentina; Consilier Juridic-Jr. Dr. Bacter Ramona; Presedinte Comisie-Expert coordonare/Inspector Specialitate-Bacter Calin; Membru Comisie-Expert coordonare/Inspector specialitate-Mielut Florian; Responsabil Financiar/Inspector Proiecte-ec. Seres Raluca; Expert Raportare Documente Justificative/Referent-Hebristean SebastianID-62534-: Inspector Scolar General (Manager de Proiect)-Prof. Luca Dorel; Contabil Sef/Contabil Expert-ec. Sturz Rodica; Consilier/Expert Achizitii Publice-Membru Comisie ec. Craciun Florentina; Consilier Juridic-Jr. Dr. Bacter Ramona; Presedinte Comisie-Expert coordonare/Inspector Specialitate-Ungur Nicolae; Membru Comisie-Expert coordonare/Inspector specialitate-Tiurbe Verghelia; Expert coordonare/Inspector specialitate-Szabo Tiberiu.
4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura
5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).
6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).
7.Certificat de participare cu oferta independent conform ordinului nr. 314/2010. Persoane juridice/fizice romane:
a) Certificat constatator emis de Registrul Comertului ? original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul
ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate autorizat al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul cererii de oferte;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea
activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
Persoane juridice /fizice straine: Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor copie, certificata conform cu originalul de catre ofertant (semnat si stampilat);
In situatia in care ofertantul nu are obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului contractului, sau are inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va fi obligat, la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011(nu se va lua in considerare anul in curs).Pentru echivalenta in euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei / euro comunicat de B.C.E.
Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe respectivii trei ani, din formularul depus, cu cele din Bilanturile contabile pe anii 2009, 2010, 2011, inregistrate si depuse la Directia Generala a Finantelor Publice, pe anii respectivi si publicate pe site-ul M.F.P.
Bilanturilor contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente.
Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani nu trebuie sa fie mai mica sau egala de 1.737.200, 00 RON la ID 62534 si ID 55659.
In acest sens se va completa formularul aferent cifrei de afaceri globale-sectiunea formulare.
In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele (sectiunea formulare), insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Se va prezenta o lista a principalelor livrari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare cumulata safie de cel putin 868.600, 00 lei pentru ID 62534 si ID 55659. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de experienta similara.Cerintele sunt indeplinite daca prezinta urmat.doc.? o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.?recomandare din partea beneficiarilor pentru serviciile stipulate mai sus.
Recomandarea trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, numar in registrul comertului al operatorului economic, denumirea si obiectul contractului, inclusiv cod CPV, calitatea de participant in indeplinirea contractului, pretul initial si final al contractului, litigiile aparute, durata de prestare conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea serviciilor
Decl.pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune. Decl.pe proprie raspundere privind disponibilitatea pers.numit de op.ec.pe toata perioada derularii contr.in speta.Cerinte minime privind pers.candidatului pentru executia lucrarii/servicii/furnizari:
- responsabil tehnic cu executia(RTE) -cel putin 1 pers.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele:
- curriculum vitae;
- copiaconf.cu originalul a contr.indiv.de munca (sau echivalent);
- copia conf.cu orig.a atestat.si a legitimatiei in termen de valabilitate;
- Responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 pers.
Responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana
Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele:
- curriculum vitae;
- copia conform cu originalul a diplomei de studii;
- copiaconform cu originalul a contractului individual de munca ( sau echivalent);
Nota : Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial.
- Se va prezenta, pentru fiecare dintre specialistii mentionati ca si personal responsabil ? ?cheie?, minim solicitat, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata la operatorul economic o Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii contractului in speta.
Decl.pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op.ec.pt.indeplinirea corespunz.a contr.de exec.de serv.Totodata si capacitatea tehnica si profesionala invocata de art. 190 alin (1)-(3) din OUG 34/2006.
Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate.
Nu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca ofertantul este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pret?, notat cu PP=70 puncte, se acorda astfel: a) pentru cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul respectiv;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: Pn= (pretul cel mai mic/pret n) x 70 puncte
2.
TERMEN DE LIVRARE
30%
Descriere: Termenul de livrare indicat de ofertanti va fi exprimat in zile calendaristice si nu va putea depasi termenul maxim de 5 zile calendaristice (de la incheierea contractului). In cazul in care oferta depaseste termenul maxim oferta va fi declarata neconforma.Punctajul se acorda astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic, se acorda punctajul maxim alocat criteriului de evaluare respectiv;b)pentru un termen de livrare mai mare decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: PTL n=(termen minim/termen n) x 30 puncte .
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu delegatie (daca este cazul) si copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): CONTRACT NR. "POSDRU/ 87/1.3/ S/ 62534"CONTRACT NR. "POSDRU/ 87/1.3/ S/ 55659"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta dispune ca modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, iar daca sunt oferte cu preturi egale modalitatea de departajare este de a solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Recomandam precizarea faptului ca termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR
Adresa postala: MIHAI EMINESCU NR. 11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel. +40 0756081665, Email: [email protected], Fax: +40 0359436207, Adresa internet (URL): www.isjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer