Licitatie Publica - Achizitie publica pentru utilajele folosite in cadrul sistemului de gospodarire a deseurilor in Municipiul Medgidia
Anunt de participare numarul 42795/07.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: Valeria Nichitus, Tel.0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica pentru utilajele folosite in cadrul sistemului de gospodarire a deseurilor in Municipiul Medgidia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medgidia , jud.Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica pentru utilajele folosite in cadrul sistemului de gospodarire a deseurilor in Municipiul Medgidia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 bucati de autogunoiere, capacitate de stocare suprastructura: 16 m3, greutate proprie: max. 12.000 kg;
Valoarea estimata fara TVA: 294, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare - 10.000 lei RON;
- garantia de buna executie -5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri PhareProgram PHARE 2004 - Reabilitarea sistemelor municipale existente de colectare si transport deseuri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea; 2. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor locale si la bugetul de stat consolidate (valabile la data deschiderii ofertelor); 3. certificat constatator O.R.C.; 4. certificat de inregistrare fiscala; 5. declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 O.U.G. 34/2006; 6.declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fasa de informatii generale- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; 2. bilantul contabil la 31.12.2004, 2005, 2006 si raportare contabila la30.06.2007, vizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita cifra medie de afaceri peultimii 3 ani - min. 1.500.000 leiSolvabilitate patrimoniala - min. 30 %Lichiditate generala - min. 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor livrari produse (similare) in ultimii 3 ani ; 2. lista experienta similara; 3.autorizare de livrare de la producator; 4. declaratie efective medii anuale personal angajat si cade de conducere aferente ultimilor 3 exercitii financiare (C.V.-uri persoane desemnate pt. indeplinirea contractului; 5. declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti 6. Certificat ISO 9001 (sau echivalent) sau in curs de implementare; 7. Certificat ISO 14001 (sau echivalent) sau in curs de implementare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. 3 contracte de furnizare a coror volum fizic si valoric mediu sa reprezinte max. 50 % din volumul fizic si valoric al viitorului contract (max. 147.000 EURO).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 10:00
Locul: Primaria Medgidia, jud, Constanta, str. Decebal, nr. 35, cam. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2004 - Reabilitarea sistemelor municipale existente de colectare si transport deseuri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: Cricor Zambaccian, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/615946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Medgidia
Adresa postala: str. Decebal, nr. 35, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241 820800, Fax: 0241 810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 13:29