Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE PUBLICA RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013


Anunt de participare numarul 137588/23.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANI
Adresa postala: str. N. IORGA nr. 28, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710213, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN ASTANCAI, Tel. +40 231584050, Email: [email protected], Fax: +40 231584052, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE PUBLICA RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILEDIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Inspectoratului Scolar Judetean Botosani, mun. Botosani, str. N. Iorga, nr. 28.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2012 ? 2013Produsele cu caracteristicile minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in Caietul de sarcini .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2012 ? 2013, dupa cum urmeaza:
PACHETE DE RECHIZITE SCOLARE
Clasa pregatitoare................2925 buc
Pachet clasa I????2433 buc
Pachet clasa II / IV???? 10600 buc
Pachet clasa V / VII????8568 buc
Pachet clasa a VIII- a????3208 buc
Componenta pachetelor de rechizite in functie de nivelul de invatamantNr. Crt. Pachet clasa pregatitoare Cantitate( buc/set )
1 Caiet desen A 4 24 file 2
2 Caiet dictando 48 file 1
3 Caiet tip geometrie 2
4 Caiet matematica 48 file 1
5 Caiet tip I 24 file 1
6 Creion HB negru 3
7 Creioane colorate ( set 6 buc ) 1
8 Guma 1
9 Penar 1
10 Acuarele1
11 Pensula 1
12 Ghiozdan 1
13 Planseta 1
14 Plastilina 1
15 Lipici (tub) 1
16 Hartie glasat ( min. 6 culori ) 1
17 Punga plastic 1
Nr. Crt. Pachet clasa I Cantitate( buc/set )
1 Caiet tip I 24 file 2
2 Caiet tip II 24 file 2
3 Caiet special abecedar 1
4 Caiet special matematica 1
5 Caiet matematica 48 file 2
6 Caiet desen A 4 24 file 2
7 Creion 4
8 Stilou cu 24 rezerve 1
9 Creioane colorate ( set 6 buc ) 1
10 Guma 1
11 Rigla 1
12 Penar 1
13 Acuarele cu pensula 1
14 Ghiozdan 1
15 Ascutitoare 1
16 Betisoare 1
17 Coperta caiet A5 4
18 Punga plastic 1Nr. Crt. Pachet clasa II / IV Cantitate( buc/set )
1 Caiet dictando 48 file 11
2 Caiet matematica 48 file 9
3 Caiet desen A 4 24 file 2
4 Vocabular 1
5 Creion 2
6 Pix 2
7 Guma 1
8 Penar 1
9 Creioane colorate ( set 6 buc ) 1
10 Acuarele cu pensula 1
11 Rigla 1
12 Ascutitoare 1
13 Sablon harta Romaniei 1
14 Coperta caiet A5 4
15 Punga plastic 1Nr. Crt. Pachet clasa V / VII Cantitate( buc/set )
1 Caiet dictando 48 file 2
2 Caiet dictando 80 file 4
3 Caiet matematica 80 file 3
4 Caiet studentesc dictando 80 file 3
5 Caiet studentesc matematica 80 file 4
6 Caiet biologie 24 file 2
7 Caiet geografie 24 file 2
8 Caiet muzica 24 file 1
9 Caiet desen A 3 24 file 1
10 Creion 2
11 Guma 1
12 Pix 3
13 Trusa geometrie ( compass, rigla, raportor, echer ) 1
14 Ascutitoare 1
15 Punga plastic 1Nr. Crt. Pachet clasa a VIII- a Cantitate( buc/set )
1 Caiet dictando 80 file 4
2 Caiet matematica 80 file 3
3 Caiet studentesc dictando 80 file 4
4 Caiet studentesc matematica 80 file 6
5 Caiet biologie 24 file 2
6 Caiet geografie 24 file 2
7 Caiet muzica 24 file 1
8 Caiet desen A 3 24 file 1
9 Creion 5
10 Pix 4
11 Guma 1
12 Ascutitoare 1
13 Punga plastic 1Produsele cu caracteristicile minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in Caietul de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 579, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al garantiei de participare este de 10000 leiGarantia de participare se constituie in conf.cu art.85 si urm.HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Cont autoritate contractanta: RO14TREZ1165005XXX000230, deschis la Trezoreria mun. Botosani.Codfiscal autoritate contractanta :3372254 .Completare FORMULAR NR. 2 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, conform prevederilor art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Constituirea acesteia, conform art. 90 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006, se poate face astfel: (1) a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Completare FORMULAR NR. 9 .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 3;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 4
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul
NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Completarea Formularului 14
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Botosani: - Inspector Scolar General: Mihaela Hunca
- Inspector Scolar General Adjunct : Lupascu Camelia Catalina
- Inspector Scolar General Adjunct : Mardare Marilena
- Contabil Sef : Rodica Rosca
- Consilier Juridic: Carmen Stoian- Audit: Adela Iordachescu
Membrii comisiei de evaluare : Astancai Constantin, Hrincescu Alexandra, Mihaela Achihaitei, Ciurea Aurelia, Carmen Prelipceanu
Membri supleanti: Sebastian Mihalache, Elena Abrahamfi Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 1.000.000 lei fara
TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4993
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare preturi egale, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica , autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANI ? Compartimentul Juridic
Adresa postala: Adresa: str. N. Iorga, nr. 28, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710213, Romania, Tel. +40 231584050, Email: [email protected], Fax: +40 231584052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer