Licitatie Publica - Achizitie publica servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
Anunt de participare numarul 6385/21.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL LEAHU, Tel.021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica servicii de reparare si de intretinere a automobilelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Ministerul Edcuatiei si Cercetarii
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 000 si 210, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S-a ales procedura de licitatie deschisa finalizata cu incheierea unui acord cadru intrucat se doreste asigurarea permanenta a serviciilor de reparare si de intretinere a parcului auto apartinand M.Ed.C. Durata maxima a acordului cadru este de 4 ani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor apartinand M.Ed.C.
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 000 si 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 13.05.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 3151 lei si constituirea garantiei de buna executie in valoare de 9450 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului estre Bugetul de stat pe 2007. Plata facturilor va fi efectuata in termen de lucratoare de la data emiterii acestora.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorul economic trebuie sa aiba personalitate juridica. M.Ed.C. este de acord cu "asocierea" cf. art. 44 OUG.nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.La procedura pot participa operatori economici interesati, a caror oferta indeplineste criteriile de calificare prevazute in caietul de sarcini.
Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificcatul de inregistrare fiscala (xerox), CUI-ul - xerox, autorizatia de functionare si atestare profesionala - xerox.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (Formularul C2); Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor 5 prestatii in ultimii 3 ani; Declaratia referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prevazute in caietul de sarcini (ISO 9001).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei pentru manopera
50%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Capacitatea de diagnosticare a defectiunilor
20%
Descriere:
4.
Calitatea serviciilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 19:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2007 10:00
Locul: Ministerul Educatiei si Cercetarii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia numita prin ordin al ministrului pentru evaluarea ofertelor si imputernicitii din parte operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: ()21) 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridic si Control din cadrul Ministerului Edcuatiei si Cercetarii
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel.(021) 4055634, Fax: (021) 3172855, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2007 11:20