Licitatie Publica - Achizitie publica uleiuri minerale
Anunt de participare numarul 58236/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Lupoi Anatolie, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Lupoi Anatolie, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0258813006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Punct(e) de contact: ing.Lupoi Anatolie, Tel.0372702339, In atentia: ing.Marinescu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0258813006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie publica uleiuri minerale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.S.Alba Iulia si sediile ocoalelor silvice din subordine.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de uleiuri minerale, cu caracteristicile necesare utilajelor din dotare, pe tipuri si loturi conform prevederilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23133000-8 - Uleiuri minerale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitatiile pe loturi conform prevederilor caietului de sarcini.
-valoarea estimata fara TVA, cumulata este de140000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare si garantie de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plati lunare prin nvirament la termen minim de 30 zile de la data facturarii/livrarii, sursa de finantare-fonduri proprii din productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunerea de oferta comuna in conditiile art.44, alin.1 si 2 din O.U.G.nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: informatii generale, declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neancadrarea in prevederil art. 181 din O.U.G.nr.34/2006, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca firma nu este in lichidare sau faliment, certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita cifra de afaceri in domeniul de activitate cumulata pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima sa fie dublu pretului contractului(lor) ce se va (vor) incheia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita reprezentarea in teritoriu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform prevederilor caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria D.S.Alba Iulia suma de 20 lei la ridicarea ducumentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 12:00
Locul: D.S.Alba Iulia, loc.Alba Iulia, str.Basarabiei, nr.9, cod postal :510150, jud.Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau inputernicit au drept de participare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de contestatar.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al D.S.Alba Iulia
Adresa postala: str.Basarabiei, nr.9, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510150, Romania, Tel.0372702339, Email: [email protected], Fax: 0258813006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 09:02