Licitatie Publica - ACHIZITIE PULSOXIMETRU,PUPINEL, ROBOTI, SCREEN MASTER, SISITEM MINI-API
Anunt de intentie numarul 9685/23.01.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel.0253237804, Email: [email protected], Fax: 0253237804
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIE PULSOXIMETRU, PUPINEL, ROBOTI, SCREEN MASTER, SISITEM MINI-API
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Str Progresului, nr 18, loc Tg-Jiu, jud Gorj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 37, 000EUR
pulsoximetru=5 buc, pupinel sterilizat instrumente=2 buc, robot curatat cartofi=3 buc, robot multifunctional cu anexe=1 buc, screen master=2 buc, sistem mini-api=1 buc
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33100000-1 - Aparate si instrumente medicale (Rev.1)
33000000-0-Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
33191100-6-Sterilizator (Rev.1)
33253456-9-Analizoare chimice (Rev.1)
36671000-5-Echipament de bucatarie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.02.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Produsul va trebui sa respecte standardele calitatii.Produsul sa fie ambalat individual, sa aiba incris pe ambalaj datele producatorului, gramajul si termenul de valabilitate
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante, ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 09:26