Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie rasaduri de flori


Anunt de participare numarul 72253/17.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rasaduri de flori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rasaduri de flori: 378116 buc astfel: Etapa I: 1. Viola tricolor 20 000 buc.2. Belis perenis-40 000 buc.b.Etapa a II-a: 1. Petunia grandiflora- 41 616 buc.2. Petunia multiflora- 10 000 buc.3. Ageratum houstonianum 30 000 buc.4. Gazaniasplendes- 20 000 buc.5. Salvia splendes- 20 000 buc.6. Tages spatula- 15 000 buc.7. Dahlia- 15 000 buc.8. Zinia elegans- 10 000 buc.9. Rudbekia- 10 000 buc.10. Calistephus chinensis-15 000 buc.11. Portulaca grandiflora- 30 000 buc.12.Verbena hibrida- 10 000 buc.13. Celosia cristata- 10 000 buc.14. Tagetes species erecta- 30 000 buc.15. Begonia- 20 000 buc.16. Canna indica- 30 000 buc.c.Etapa a III a 1. Crizanteme (tufe)- 1 500 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03121100-6 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie rasaduri de flori-378116 buc: .Etapa I: 1. Viola tricolor 20 000 buc.2. Belis perenis-40 000 buc.b.Etapa a II-a: 1. Petunia grandiflora- 41 616 buc.2. Petunia multiflora- 10 000 buc.3. Ageratum houstonianum 30 000 buc.4. Gazaniasplendes- 20 000 buc.5. Salvia splendes- 20 000 buc.6. Tages spatula- 15 000 buc.7. Dahlia- 15 000 buc.8. Zinia elegans- 10 000 buc.9. Rudbekia- 10 000 buc.10. Calistephus chinensis-15 000 buc.11. Portulaca grandiflora- 30 000 buc.12.Verbena hibrida- 10 000 buc.13. Celosia cristata- 10 000 buc.14. Tagetes species erecta- 30 000 buc.15. Begonia- 20 000 buc.16. Canna indica- 30 000 buc.c.Etapa a III a 1. Crizanteme (tufe)- 1 500 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 529, 410RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 8500lei;si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-Formular A ;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Formular B;certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul de stst consolidat;certificat de atestare fiscala de plata a datoriilor catre bugetul local;certificat constatator emis de ORC; certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani-Formular C1; Certificat ISO 9001 si Certificat ISO14001de atestare profesionala pentru activitatea de producere , comercializare a semintelor si materialului saditor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in urma unei solicitari scrise numerar la sediul Primariei din str Ecaterina Varga nr 25-27
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 13:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta bd Tomis nr 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, observatori desemnati de UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02413104641, Email: [email protected], Fax: 02413104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publoica Locala Serviciul juridic
Adresa postala: bd Tomis nr 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241708115, Fax: 0241708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer