Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie reactivi chimici


Anunt de participare numarul 147418/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare "Prof.Dr.C.C. Iliescu"
Adresa postala: Sos. Fundeni Nr.258, Sect. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 72435, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Dumitrescu, Tel. +40 0213175222, Email: [email protected], Fax: +40 0213175221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie reactivichimici
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la magazia institutului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 857, 394.54 si 2, 522, 011.15RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Decembrie 2013/Ianuarie 2014, Martie 2014, Iunie 2014 , Septembrie 2014, Noiembrie 2014, Decembrie 2014, Ianuarie 2015, Martie 2015, Iunie 2015 , Septembrie 2015, Noiembrie 2015, Decembrie 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivichimici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Reactivi si consumabile pentru analizor de gaze si ioni din sange ABL 800NrCrt Denumire produs solicitat NECESAR minim acord cadru (nr. kituri-buc.) NECESAR maxim acord cadru (nr. kituri-buc.)
1 Thermal paper (8 role) 4 96
2 Cleaning Solution 1 24
3 Calibrator 1 Solution2 48
4 Calibrator 2 Solution 1 24
5 Rinse Solution 4 96
6 Butelie gaz 1 2 48
7 Butelie gaz 2 2 48
8 Membrana Glucose E 7066 4 8
9 Membrana Lactate D 7077 4 8
10 Membrana Na D 755 4 8
11 Membrana K D 722 4 8
12 Membrana Cl D 744 4 8
13 Membrana PCO2 D 788 4 8
14 Membrana PO2 D 799 4 8
15 MembranaCa D 733 4 8
16 Membrana de Referinta D 711 4 8
17 Electrod Ca E 733 pentru ABL 800 1 2
18 Elecrod PO2 E 799 pentru ABL 800 1 2
19 Electrod Cl E 744 pentru ABL 800 1 2
20 Electrod K E 744 pentru ABL 800 1 2
21 Electrod Glucose E 7066 pentru ABL 800 1 2
22 Electrod PH E 777 pentru ABL 800 1 2
23 Electrod lactate E 7077 pentru ABL 800 1 2
24 Electrod Na E 755 pentru ABL 800 1 2
25 Electrod de referinta E 1001 1 2
26 Electrod PCO2 E 788 pentru ABL 800 1 2
27 Waste container 6 96NrCrt Denumire produs solicitat Cantit.min.subsecvent (kit) Cantit.max.subsecvent
(kit)
1 Thermal paper (8 role) 4 6
2 Cleaning Solution 1 3
3 Calibrator 1 Solution2 4
4 Calibrator 2 Solution 1 2
5 Rinse Solution 4 5
6 Butelie gaz 1 2 4
7 Butelie gaz 2 2 4
8 Waste container 6 9
LOT 2-REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL AUTOMAT DE IMUNOLOGIE - PATHFASTNr. Crt.NECESAR minim acord cadru (nr. kituri-buc.) NECESAR maxim- acord cadru (nr. kituri-buc.)Denumire produs1 ctnI Troponina I 8 192
2 CK-MB creatinin kinaza 8 192
3 NTproBNP peptid natriuretic 8 192
5 Hartie termica 1 24
6 D-Dimer 2 48
7 Varfuri de reactie 6 144Nr. Crt.Cantit. min.
subsecventCantit. max.
subsecventDenumire produs1 ctnI Troponina I 8 10
2 CK-MB creatinin kinaza 8 10
3 NTproBNP peptid natriuretic 8 10
5 Hartie termica 1 8
6 D-Dimer 2 4
7 Varfuri de reactie 6 8
LOT 3 Specificatii tehnice Pachet reactivi compatibili cu Analizorul Gem Premier 3000Nr. Crt. Denumire produs Consum aproximativlunar(kituri) NECESAR minim acord cadru (nr. kituri-buc.) NECESAR maxim- acord cadru (nr. kituri-buc.)
1 Kit reactivi determinanti gaze in sange Gem Premier 300 1-21 48Nr. Crt. Denumire produs Cantit.min.subsecvent (kit) Cantit.max.subsecvent
(kit)
1 Kit reactivi determinanti gaze in sange Gem Premier 300 1 12
Valoarea estimata fara TVA: intre 857, 394.54 si 2, 522, 011.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se exprima in lei si trebuie constituita prin : - scrisoare de garantie bancara in favoarea organizatorului, conform modelului indicat in Formularul nr.11, constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferinta, din Romania; - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. In eventualitatea in care operatorul economic alege sa constituie garantia de participare si in alta moneda decat lei, data de referinta pentru care va lua in calcul echivalenta Lei/valuta, aceasta v-a avea ca referinta termenul: cu 5(cinci) zile inante de data limita de depunere a ofertelor-precizam ca institutia bancara de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, este BNR .. Cuantum garantie de participare conform celor stipulate la fiecare lot in parte-anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile raportat la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va posta in SEAP (scanat) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu, in original, de catre toti operatorii economici participanti la procedura Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului subsecvent-fara TVA, iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform H925/2006 Art. 90, daca contractul subsecvent , ce ar putea cuprinde mai multe loturi ar depasi ca valoare echivalentul in Lei a 30000 Euro. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea Autoritatii Contractante conform modelului indicat in Formularul nr.12, constituita - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - prin ?virament bancar? cf.art.86 HG 925.-in cont RO47 TREZ 7025005XXXOOO164-Trez. Sect. 2-Bucuresti. - Garantia de buna executie devine anexa la contract- cf.art. 90 HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata cu OP, din fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006-Mentionam persoanele cu functii de deciziedin cadrul institutului si care aproba semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire
Manager-Conf. Dr. Serban Bubenek;Director Medical-Conf. Dr. Daniela Filipescu;Director Financiar Contabil-Ec. Elena Tapu Mocan;Cons. Juridic Cristina Ficeac;Dr. Ion Miclea';Ing. Gh. Dumitrescu
As. SefaVasilica Olteanu;As. Manea Petruta;As. Nineta Paraschiv;As. Ioana Preda
Ref. Silviana Ene;As. Volentiru Iuliana.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta;Certificat atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat -se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale-se va prezenta situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut, termenul limita de depunere a ofertelor". Certificat constatator emis de O.N.R.C valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN dinCertificatul Constatator- in concordanta cu Ordinul 509/2011 ANRMAP
Mentiune: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii de atribuire, sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC, in original / copie legalizata.
Aviz de functionare emis de MS , inclusiv anexa- pentru depozitarea si comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei (conform art.176lit a si b din Legea 176/2000, HG 798/2003 cu completarile si modificarile ulterioare)- prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara(bilant contabil) la 31.12.2012
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de Conformitate CE pentru produsele care se ofera
Dovada implementarii Sistemului de Asigurare a calitatii-sau alte documente/dovezi din care sa rezulte certificarea- pentru ofertant, ISO 9001/2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.prezentarea documentului in original / copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul-scanat in format .pdf.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut, atunci autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de reofertare a pretului, prin intermediul facilitatilor SEAP, in conditii ce vor fi comunicate in timp util.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIU JURIDIC
Adresa postala: Sos. Fundeni, nr. 258, Sector2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0272435, Romania, Tel. +40 0213175222, Fax: +40 0213175221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer