Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILE CU ANALIZOARELE DE LABORATOR DIN DOTARE


Anunt de participare numarul 57832/07.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Adresa postala: str. Dr. I. Cihac 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Simin, Tel.0232 261813, Email: [email protected], Fax: 0232 216007, Adresa internet (URL): www.pneumo-iasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE REACTIVISI CONSUMABILE COMPATIBILE CU ANALIZOARELEDE LABORATOR DIN DOTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot. 1 Reactivi si consumabile pentru Coagulometrul semiautomat ST ART
Lot. 2 Reactivi si consumabile pentru Analizorul automat de hematologie SYSMEX XS-1000i
Lot. 3 Reactivi si consumabile pentru Analizorul automat de gaze in sange ROCHE OMNI C
Lot. 4 Reactivi si consumabile pentru Analizorul COBAS INTEGRA 400 PLUS
Lot. 5 Bandelete si accesoriipentru Cititorul de stripuri urina tip URISYS 1100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
24131000-1-Elemente chimice, acizi anorganici si compusi (Rev.1)
24421100-2-Antitrombotice (Rev.1)
24496300-0-Reactivi chimici (Rev.1)
33141626-4-Truse de dozaj (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1 Reactivi si consumabile pentru COAGULOMETRU SEMIAUTOMAT DE HEMATOLOGIE ST ART
Lot. 2 Reactivi si consumabile pentru ANALIZORUL AUTOMAT DE HEMATOLOGIE SYSMEX XS-1000i
Lot. 3 Reactivi si consumabile pentru ANALIZORUL AUTOMAT DE GAZE IN SANGE - TIP ROCHE OMNI C
Lot. 4 Reactivi si consumabile pentru ANALIZORUL DE BIOCHIMIE COBAS INTEGRA 400 PLUS
Lot. 5 Bandelete si accesorii pentru Cititorul de stripuri urina tip URISYS 1100
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 254 si 338, 037.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: - pentru LOT 1:115 lei; - pentru LOT 2:75 lei; - pentru LOT 3:53 lei; - pentru LOT 4:240 lei; - pentru LOT 5:22 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CAZUL CASTIGARII CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art.181Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), valabil la data deschiderii procedurii original - din care sa reiasa ca datoriile de plata la zi sunt 0 (zero) original sau copie legalizata.
Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, valabil la data deschiderii procedurii original- din care sa reiasa ca datoriile de plata la zi sunt 0 (zero) original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original/copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara (declaratie privind cifra medie de afaceri) -se va completa formularul 7 din Sectiunea Formulare in original.
Bilant contabil: 31.12.2007 avizat de DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista principalelor contracte de furnizare produse similarein ultimii 3 ani.
b) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractulde furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora formular 10 original;c) declaratie privind calitatea de participant la procedura;d) contract/autorizatie de distributie incheiat de ofertant cu producatorul, valabil la data deschiderii procedurii pentru ofertantii care nu au calitatea de producator copie conform cu originalul sau documente care atesta calitatea de producator;e) aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii - valabil la data deschiderii procedurii copie conform cu originalul;
f) certificat de inregistrare al reactivilor emis de Ministerul Sanatatiisau marca CE -copie conform cu originalul;
g) ISO 9001 al firmei ofertante - valabil la data deschiderii procedurii copie conform cu originalul;h) documente doveditoare cu privire la faptul ca produsele ofertate sunt produse de producatorul aparatului si perfect compatibile cu aparatul pe care vor fi folosite, traduse, - valabile la data deschiderii procedurii copie conform cu originalul, pentru loturile ofertate: LOT 1: COAGULOMETRU SEMIAUTOMAT ST ART, LOT 2: ANALIZORUL AUTOMAT HEMATOLOGIE SYSMEX XS-1000i;LOT 3 : Analizor automat de gaze in sange - Tip ROCHEOMNI C;LOT 4: ANALIZOR COBAS INTEGRA 400 PLUS;LOT 5: CITITOR STRIPURI URINA - TIP URISYS 1100.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2008 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IASI - str. DR. I. Cihac, nr. 30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va transmite prin email, in urma unei solicitari transmise la nr. de fax 0232.216.007, in care se va indica adresa de email la care se doreste primirea documentatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.10, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700234, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopolos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE PNEUMOFTIZIOLOGIE IASI - compartiment juridic
Adresa postala: Str. Dr. I. Cihac, nr. 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/239.408, Email: [email protected], Fax: 0232/239.408
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2008 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer