Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI


Anunt de participare numarul 134170/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: CRACIUN ANDREIA, Tel. +40 255227830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE REACTIVI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA
STR FAGARASULUI NR.18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 131.03 si 8, 000, 716.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUALA Valoare minima contract subsecvent: 196.273 lei Valoare maxima contract subsecvent: 2.355.276, 03 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE REACTIVI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33694000-1 - Agenti diagnostici (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Nr Ctr DENUMIREUM Cantitate minima Cantitate maximaLot 1 Pachet reactivi pt aparat Pathfast1 TROPONINA Cut 2 80
2 CK-MB Cut 2 80
3 D-DIMER Cut 1 40
4 Pro BNP Cut 1 40
5 PRESEPSIN Cut 1 40
6 VARFURI REACTIE Cut 2 80
7 MIOGLOBINA Cut 1 40
8 hsCRP Cut 1 40Lot 2 Pachet reactivi pt aparatPiccolo1 ROTOR REACTIVI PICOLO GENERAL Kit 50 2000Lot.3 Pachet reactivi aparat Gem 35001 PACHET REACTIVI DETERMINARE GAZE IN SANGE Kit 5 200Lot.4 Pachet reactivi aparat Gem 3000PACHET REACTIVI DETERMINARE GAZE IN SANGE3 120Lot.5 Pachet reactivi pentru aparatul Biosite Triage1 Marker cardiaci Cut 8 320
2 markeri toxicologici urina Cut 1 40Lot.6 Pachet reactivi droguri in saliva pentru aparatul Drager Drug Test 50001 Droguri in saliva Cut 1 40Lot.7 Pachet reactivi pentru hematologie pentru aparatul Nihon-Kohden (Celltak Mek 6400)1 Reactivul Diluent-Isotonac 3 bidon 1 40
2 Reactivul Detergent-Cleanac bidon 1 40
3 Reactivul de Liza- Hemolinac 3N bidon 1 40Lot.8 Pachet specificatii tehnice reactivi si controale de hematologie compatibile cu analizorul automat xs 1000i1 Cellpack Kit 37 148
2 Sulfolyser Kit 21 84
3 Stromatolyser 4 DS Kit 18 72
4 Stromatolyser 4 DL Kit 21 84
5 Cellclean Kit 6 24
6 e-CHECK -L Kit 12 48
7 e-CHECK -N Kit 8 32
8 e-CHECK -H Kit 8 32Lot.9 Pachet reactivi si consumabile pentru aparatul Cobas6000 c501, 4001 Fosfataza alcalinaKit 20 70
2 GPT Kit 70 245
3 Amilaza Kit 60 210
4 Amilaza pancreatica Kit 1 4
5 GOT Kit 70 245
6 Colinesteraza Kit 6 21
7 Creatin kinaza MBKit 60 210
8 Creatin kinazaKit 36 126
9 GGT Kit 18 63
10 Lactat dehidrogenaza Kit 36 126
11 Bilirubina Totala Kit 72 252
12 Bilirubina directa Kit 50 175
13 Calciu Kit 20 70
14 Colesterol Kit 60 210
15 Creatinina Kit 50 175
16 Creatinina enzimatica Kit 2 7
17 Glucoza Kit 48 168
18 HDL Colesterol Kit 6 21
19 LDL Colesterol Kit 6 21
20 Fier Kit 13 46
21 Magneziu Kit 8 28
22 Fosfor Kit 5 18
23 Proteine totale Kit 5 18
24 Proteine urina&CSF Kit 4 14
25 Trigliceride lichid Kit 48 168
26 Acid uric Kit 44 154
27 Uree Kit 70 245
28 ASLO Kit 24 84
29 Proteina C reactiva Kit 12 42
30 Proteina C reactiva HS Kit 2 7
31 Hem glicozilata Kit 6 21
32 Factor reumatoid Kit 12 42
33 Calibrator universal biochimie 12 x 3 ml 1 4
34 Ser control normal biochimie& ISE&Proteine specifice 20x 5ml 1 4
35 Ser control normal biochimie& ISE&Proteine specifice 4x 5ml 2 7
36 Ser control patologic biochimie& ISE&Proteine specifice 20x 5ml 1 4
37 Ser control patologic biochimie& ISE&Proteine specifice 4x 5ml 2 7
38 Calibrator CK MB 3 x 1 ml 2 7
39 Ser control patologic biochimie& ISE 20x5ml 1 4
40 Ser control patologic biochimie& ISE 4x5ml 2 7
41 Ser control normal biochimie& ISE 20x5ml 1 4
42 Ser control normal biochimie& ISE 4x5ml 2 7
43 Calibrator HbA1c 3x 2 ml 2 7
44 Sange control normal HbA1c 4 x 1 ml2 7
45 Sange control patologic HbA1c 4 x 1 ml2 7
46 Calibrator HDL/LDL Colesterol, Apo A, Apo B 3 x 1 ml 1 4
47 Calibrator proteine totale urina/LCR gen. 3, albumina T (ser, LCR, urina ) 5 x 1 ml 1 4
48 Control normal proteine totale urina/LCR, albumina T urina 4 x 3 ml 2 7
49 Control patologic proteine totale urina/LCR, albumina T ( LCR, urina ) 4 x 3 ml 2 7
50 Calibrator RF 5 x 1 ml 1 4
51 Ser de control RF 2 x 1 ml I, 2 x 1 ml II 1 4
52 Calibrator universal proteine specifice- A1 antitripsina, C3c, C4, CRP, haptoglobina, transferina 5 x 1 ml 1 4
53 Calibrator ASLO, Ceruloplasmina, Prealbumina 3 x 1 ml 2 7
54 PRECINORM L 4X3ML 2 7
55 PRECIPATHHDL/LDL 4X3ML 2 7
56 Deproteinizator ace pipetare6X21ML 1 4
57 Diluent proba HDL/LDL colesterol & proteine specifice 6 x 23 ml 2 7
58 Agent hemolizaHbA1c 6 x 10 ml 1 4
59 Agent hemolizaHbA1c 1000 ml 1 4
60 Caseta solutie spalare intensiva 150 teste 50 175
61 Solutie curatare tubulatura 1000 ml 20 70
62 Container reziduuri cobas Integra 400 plus 1 x 20 buc 3 11
63 Cuvete reactie 20 x 1000 buc 10 35
64 Lampa halogen 1 buc 2 7
65 Rasina schimbatoare ioni 25 kg 4 14
66 filtru 5" 1 buc 3 11
67 NAOH-D/BASIC WASH 2X1800ML 15 53
68 ACID WASH2X2000ML 2 7
69 NAOH 12X70ML 2 7
70 SMS 12X70ML 2 7
71 HITERGENT 12X59ML 2 7
72 NACL9% CASETA 2 7
73 SMS CASETA 6 21
74 NAOH CASETA 36 126
75 HEMOLISING REAGENTCASETA 2 7
76 CUVETE C501 SET 1 4
77 HALOGEN LAMP BUC 4 14
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 131.03 si 8, 000, 716.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 80.007, 16 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IV-prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederiile art.69 ind.1 din OUG34/2006
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Dr Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil: Ec Turescu Alexandru
Compartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Craciun Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii Publice
Membrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20061. prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind calitatea de participare la proceduraDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta a) prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: - prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
-Certificat de inregistrare a Dispozitivelor Medicale, emis de Ministerul Sanatatii
- Fiecare lot sa fie insotit de certificate de analiza de la producator
-Descrieri, fotografii si schite tehnice ale produsului .Prospectul sau metoda de lucru va fi redactat in limba romana.
Standarde de asigurarea calitatii- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
247/06.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in situatia in care se depun doua sau mai multe oferte care prezinta acelasi "cel mai scazut pret", comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatiilor tehnice din seap incarcarea de catre ofertantii in cauza, a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita ?Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Fagarasului, nr. 18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer