Licitatie Publica - Achizitie reactivi
Anunt de participare numarul 53780/27.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.Grigore Cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: Ion Bunea Viorica, Tel.021 313.88.04-06/153, Email: [email protected], Fax: 021 313.88.04-06/153
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. G. Cobalcescu, nr. 26, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea este specificata in Anexa 1 la documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 130, 222RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 28.11.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2.604, 44 lei.Garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul MAp iar plata se face prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat, conf. art. 44 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma de inregistrare si care nu au in domeniul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului:
a) Certificat de inregistrare la Registrul Comertului, in copie;
b) Certificatul constatator, emis de Registrul Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate principal, precum si cele secundare, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima de calificare: vor fi exclusi ofertantii care nu indeplinesc urmatoarea cerinta minima referitoare la prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea cerintei minime: bilantului contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima impusa: vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care: a) nu prezinta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;b) nu detin avizul de functionare, emis de Ministerului Sanatatii, conform HG 862/2006;c) nu sunt autorizati de producator pentru comercializarea produselor ofertate; d) nu prezinta certificatul de inregistrare emis de MSF pentru produsul respectiv; e)nu prezinta documente prin care sa ateste conformitatea produselor ofertate;f) nu prezinta mostre pentru produsele ofertate.
Documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea cerintei minime: a) Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani;
b) Avizul de functionare al operatorului economic, emis de Ministerului Sanatatii, conform HG 862/2006;
c) Autorizatia emisa de producator pentru comercializarea produselor ofertate.
d) Certificatul de inregistrare emis de MSF pentru produsul respectiv;
e) Certificatul de calitate SR- EN-ISO 9001:2001 sau alte documente echivalente care atesta conformitatea produselor;
f) Mostrele care vor fi testate, iar in cazul in carenu corespund cerintelor, oferta pentru produsul respectiv va fi respinsa.Mostrele au titlu gratuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2008 11:00
Locul: C.M.D.T.A Acad. Stefan Milcu (U.M.02412), Bucuresti, Str.G. Cobalcescunr.26, sect.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei deevaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juriduc al UM 02412 Bucuresti-unitatea contractanta
Adresa postala: Str. G. Cobalcescu nr 26, sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Tel.0213138804/int 182, Email: [email protected], Fax: 0213138804/int 153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 12:08