Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL COBAS INTEGRA 400 CONF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE,ANEXEI SI SPECIF.TEHNICE
Anunt de participare numarul 116171/01.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHON
Adresa postala: B-dul CAROL I nr. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: ELIS CRETU, Tel. 0232-410218, Email: [email protected], Fax: 0232-211752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL CLINIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL COBAS INTEGRA 400 CONF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, ANEXEI SI SPECIF.TEHNICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Dr. C. I. Parhon Iasi, B-dul Carol I, Nr. 50, magazia unitatii
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 626.82 si 186, 066.43RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRU DE ACHIZITIE REACTIVI COMPATIBILI CU ANALIZORUL COBAS INTEGRA 400 CONF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, ANEXEI SI SPECIF.TEHNICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE REACTIVI COMPATIBILI CU .ANALIZORUL COBAS INTEGRA 400 CONF.DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, ANEXEI SI SPECIF.TEHNICE.CANTITATILE SE REGASESC IN ANEXA LA DOCUMENTATIE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 626.82 si 186, 066.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.DE PARTICIP.=1860.66 Ron (1% DIN VAL.MAX ESTIMATA A ACORDULUI-CADRU FARA TVA), orice instr.de garant.legal; gar.exec.contr.subs.=5%din val.fiecarui contr.subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale 2.Declaratie privind eligibilitatea 3.Declaratie pe propria raspundere 4.Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale 6.Certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 7.Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte 1.Bilant contabil la 30.06.10, vizat si inregistrat de organele competente 2.Capacitatea financiara a ofertantului-conf.form.I din Doc.de atribuire ?nu se impun plafon, rulaj, nu exista cond.restrictive
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte date privind: 1.Resurse umane-personal specialitate-chimisti sau medici 2.Listaa principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-daca exista 3.Recomandari din partea altor beneficiari 4.Autorizatia de livrare de la producator si distribuitor5.Autorizatie de punere pe piata pentru produsele comercializate, avizata de Ministerul Sanatatii 6.Certificat ISO 9001 de la firma producatoare cat si cea distribuitoare. 7.Obligatii contractuale indesfasurare-daca exista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.05.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2011 14:05