Licitatie Publica - Achizitie reactivi compatibili cu Hitachi
Anunt de participare numarul 79369/05.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie reactivi compatibili cu Hitachi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Deva, Str.22 Decembrie nr.58
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivi compatibili cu Hitachi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant.lunara
1 Alkalin-Fosfataza IFCC SYS 1 1 KIT 12 x 48ml R1/6 x 22ml R2
2 CK-MB SYS 11 KIT 12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
3 CK-NAC SYS 11 KIT12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
4 Colinesteraza SYS 11 KIT 12 x 50ml R1/6 x 22ml R2
5 GGT SYS11 KIT 12 x 48 ml R1/6 x 22ml R2
6 GOT IFCC SYS 12 KIT12 x 50ml R1/3 x 44ml R2
7 GPT IFCC SYS 12 KIT 12 x 50ml R1/24 x 25ml R2
8 LDH IFCC SYS 11 KIT6 x 48ml R1/6 x 11 ml R2
9 A.Amilaza EPS SYS 11 KIT12 x 22 ml R1/ 6 x 10 ml R2
10 Bilirubina totala SYS 21 KIT 12 x 44ml R1/6 x 26 ml R2
11 Bilirubina directa SYS 21 KIT2 x 8 ml R1/6 x 70ml R2/
2x22mlR3
12 Calciu SYS 11 KIT12 x 50ml R1/6 x 43ml R2
13 Colesterol CHOD PAP SYS 11 KIT18x 50ml R1
14 HDL-colesterol SYS 1 gen 22 KIT6 x 21 ml R1/3 x 15 ml R2
15 LDL-colesterol SYS 1 plus gen 32 KIT6 x 22 ml R1/6x 8 ml R2
16 Creatinina Jaffe SYS 13 KIT12 x 50 ml R1/ 6 x 22 ml R2
17 Fier SYS 12 KIT12 x 50 ml R1/ 6 x 20 ml R2
18 Fosfor UF SYS 11 KIT 12 x 50 ml R1/ 6 x 43 ml R2
19 Glucoza GOD PAP SYS 12 KIT 18 x 50 ml R1
20 Magneziu SYS 11 KIT9 x 21 ml R1/9 x 21 ml R221 Proteine totale1 KIT9 x 40 ml R1/9 x 45 ml R2
22 Trigliceride PAP SYS 1 liq1 KIT 18 x 50 ml R1
23 Uree UV SYS 1 liquid4 KIT6 x 40 ml R1/3 x 49 ml R2
24 Uric acid plus SYS 12 KIT 12 x 50 ml R1/ 6 x 22 ml R2
25 Calibratorf.a.s.0.5 KIT12x 3 ml liofilizat
26 Precinorm U0.5 KIT 20 x 5 ml liofilizat
27 PrecipathU0.5 KIT20 x 5 ml liofilizat
28 Precinom lipide1 KIT4 x 3ml liofilizat
29 Calibratorf.a.s. lipide1 KIT3x 1ml liofilizat30 Calibrator f.a.s CK-MB1 KIT3x 1ml liofilizat31 Multiclean1Flacon2000ml32 NaOH/Basic Wash0.5 KIT2x1800ml33 Hitergent1 Flacon1000ml34 Precinorm CK-MB1 KIT4 x 3ml liofilizat35 Precipath CK-MB1 KIT4x 3ml liofilizat36 Precipath HDL/LDL colesterol 1 KIT4 x 3 ml liofilizat
Valoarea estimata fara TVA: 441, 039.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Solicitam garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la CJAS Hunedoara Deva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legaliz numai in cazul in care of.com este declarata castig si daca reprez.o cdt pt buna indepl.a ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.
Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu s-a solicitata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Formularul SJD-B 2.Autorizatiedealer/distributie/echivalent
3.Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractualede catre contractant, precizand daca in ultimii doi ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, privindReactivi compatibil cu analizorul Hitachi 912 din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
4.Declaratie privind listaprincipalelor furnizari similare de produsein ultimii 3 ani Formularul C1
5.Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: certificare sisteme de managemental calitatii ISO 9001:2000 al producatoruluisau act echivalent;6.Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: certificare sisteme de managemental calitatii ISO 13485 al producatoruluisau act echivalent
7.Autorizatie, din partea producatoruluianalizorului Hitachi 912, pentru utilizareareactivilor ofertati pe acest analizor;
8.Declaratie de conformitateCE aproducatorului in care se precizeazaconformitatea dispozitivul cu una dindirectivele europene in domeniu:
Directiva 93/42 CEE, 98/79 CEE, 90/385 CEE, dupa caz/act echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7978/26.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Deva, str.22 Decembrie nr.58 , la sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluarea si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str.I.C.Brateanu nr.1., Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoles nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Achizitii al Spitalului Judetean de Urgenta Deva
Adresa postala: Str.22 Decembrie nr.58, ,Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 13:06