Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Reactivi de hematologie


Anunt de participare numarul 101393/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Adresa postala:  Str. Tineretului, nr. 28, Localitatea:  Roman, Cod postal:  611027, Romania, Punct(e) de contact:  Ec. Elena Pal, Tel. 0233-741917, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233-741963, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
Altele: Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Reactivi de hematologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SMU Roman, Str. Tineretului nr. 28, Magazia Laboratorului Clinic
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 282, 940RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face ?functie de necesitatile autoritatii contractante, pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru, cu ?adrare ?cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta fondurilor bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul automat de hematologie Sysmex XT 1800 i;
Reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul de hematologie Micros ABX;
Reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul ST Art;
Reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul Gem Premier 3000;
Stripuri compatibile sau echivalent cu analizorul de coagulare Inratio 2;
Reactivi compatibili sau echivalent cu analizorul de markeri cardiaci Triage Meterpro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 282, 940RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile pot fi suplimentate cu un procent de pana la 20%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT1:1342.54 LEI, LOT2:174.24 LEI, LOT3:574.38 LEI, LOT4:504 LEI, LOT5:138.28 LEI, LOT6:96 LEI. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Isi vor legaliza formal asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic–Formular 6-se depune sub forma scanata in SEAP; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat – in original sau copie legalizata - se depune sub forma scanata in SEAP si in plic inchis la sediul Autoritatii contractante; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale – in original sau copie legalizata - se depune sub forma scanata in SEAP si in plic inchis la sediul Autoritatii contractante; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original sau copie legalizata - se depune sub forma scanata in SEAP si in plic inchis la sediul Autoritatii contractante;
Certificat de ?atriculare in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se depune sub forma scanata in SEAP; Autorizatie/aviz de functionare, cu anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii in copie semnata si stampilata conform cu originalul -se depune sub forma scanata in SEAP;
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - se depune sub forma scanata in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - completare Formular nr. 7din sectiunea formulare - se depune sub forma scanata in SEAP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii sauDeclaratie de conformitate CE. In cazul in care se va prezenta declaratie de conformitate va trebui depusa copia documentului in limba straina plus originalul traducerii autorizate in limba romana - se depune sub forma scanata in SEAP si in plic inchis la sediul Autoritatii ; Autorizatia de punere pe piata a produsului, emisa de Ministerul Sanatatiise depune sub forma scanata in SEAP; Autorizatie din partea producatorului reactivilor in vederea atestarii compatibilitatii reactivilor cu aparatura aflata in dotare – copia documentului in limba romana semnata si stampilata conform cu originalul - se depune sub forma scanata in SEAP; Certificat CE in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se depune sub forma scanata in SEAP;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2010 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 18:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante si SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 – 3104641, Fax:  021 – 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau Sectia Contencios- Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600356, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conditiile art. 256^2, alin. 1, 2 si 3 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal de Urgenta Roman - Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Tineretului nr. 28, Localitatea:  ROMAN, Cod postal:  611027, Romania, Tel. 0233742511, Fax:  0233741917
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer