Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie reactivi de laborator - pachet reactivi biochimie uscata-imunologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1 FS


Anunt de participare numarul 144493/20.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Moreanu, Tel. +40 212302980, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ACADEMIA ROMANA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie reactivi de laborator - pachet reactivi biochimie uscata-imunologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1 FS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul C.M.D.T.A.M.P.-BUCURESTI Str. Washington nr. 8-10, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie reactivi de laborator - pachet reactivi biochimie uscata-imunologie compatibili cu analizorul VITROS 5.1 FS
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) valoare estimata pana la 31 decembrie 2013
Valoarea maxima a intervalului reprezinta valoarea globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari (act aditional pentru primele 4 luni ale anului 2014, in limita bugetului aprobat)
Valoarea estimata fara TVA: intre 331, 470 si 552, 450RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se poate prelungi pentru primele 4 luni dupa 31.12.2013, conf. art.6alin.(3)din HG925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 6, 629.00 lei. Modul de constituire - conform cu prevederile legale din domeniul achizitiilor publice art. 86 alin. 1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Contul C.M.D.T.A.M.P.-BUCURESTI RO 29TREZ7015005XXX000162 TREZORERIA SECTOR 1. Daca este cazul declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. La conversia valorii aferente garantiei de participare intr-o alta moneda se va tine cont de cursul stabilit de BNR pentru respectiva moneda cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie = 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - conform cu prevederile legale din domeniul achizitiilor publice art. 90 alin. 1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 1)
-DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 2)
-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (prezentare Formularul nr. 3)
-DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 (prezentare Formularul nr. 4)
-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA pentru persoane juridice, eliberat de MFP sau subunitatile subordonate care au calitatea de creditor bugetar (din acest certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)
-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local (din acest certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)
Legat de conflictul de interese, nominalizam toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Dir. general Dr. Radulescu Serban, Dir. economic Ec. Bulugu Danut, Av. Cimpoeru Dan, Sef laborator Biol. Pr. Pop Adriana - presedinte comisie de evaluare, Sef birou achizitii publice Ing. Moreanu Cristina - membru comisie de evaluare, Ec. Turmac Mihaela - membru comisie de evaluare, Bioch. Fleschin Mihaela - membru rezerva comisie de evaluare, Sing. Tutescu Constantin - membru rezerva comisie de evaluare
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant (declaratiile 180/181/oferta independent/691 din OUG 34/2006) se vor depune in original, iar celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni (emise de catre alte institutii ? certificate fiscale)se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". (conform art. 5 alin.(1)si(3)/Ordin 509/2001 ANRMAP)
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata. -Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului
Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 6 si AnexaCopie certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2013 11:00
Locul: Sediul C.M.D.T.A.M.P.-Bucuresti, Str. Washington nr. 8-10, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Avocat C.M.D.T.A.M.P.-BUCURESTI
Adresa postala: Str. Washington nr. 8-10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Tel. +40 212302980, Email: [email protected], Fax: +40 213180262, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2013 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer