Licitatie Publica - Achizitie reactivi de laborator
Anunt de participare numarul 126583/21.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Punct(e) de contact: Lacramioara Pascanu, Tel. 0235416440, In atentia: Ec.Zavade C., Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sp.Municipal de Urgenta "Elena Beldiman"Barlad, str.Republicii, nr. 300
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1 -Reactivi pentru analizor Vitros 5, 1 FS, Lot 2-Reactivi pentru analizor Nihon Celltac 8222 NK si analizor Nihon Celtac MEK 6318C.(Hematologie), Lot 3-Reactivi pentru analizor Coagulare ACL - Top, Lot 4- Reactivi pentru analizor Exprime 72, Lot 5-Reactivi pentru analizor Imola(Chimie umeda)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1=slide: 1500, 900, 3300, 360, 600, 2100, 3300, 1200, 600, 1250, 2400, 120, 900, 2400, 1500, 1500, 300, 5, 2000, 5700, 1500, 900, 2250, 120, 1200, 2250, 1800, 3000, 3500, 270
Lot 2=bidoane :35, 25, 4, 18, 8
Lot 3=fl: 20, 30, 8, 45, 18, 45, 2, 2, 2, 2, 35, 30
Lot 4=kit 4
lot 5=kit :5, 6, 6, 6, 6, 6, 9, 6, 6, 6, 5, 6, 6, 6, 6, 6, 6
Valoarea estimata fara TVA: 544, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare ptr. toate loturile = 5443 lei, Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind egibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181, Declaratie de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala ptr. persoane juridice-copie legalizata sau in copie lizibila semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul?, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice copie legalizata sau in copie lizibila semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul? , Certificat de cazier fiscal copie legalizata sau in copie lizibila semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul? , Aviz functionare, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare al societatii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Extras din bilantul contabil la 31.12.2010 in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindlista principalelor livrari de produse de reactiviin ultimii trei ani, Declaratie privind resursele tehnice si umane, Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale sau declaratie de conformitate, Documente emise de orgenisme acreditate , care atesta ca este implementat sistemul de managment al calitatii (ISO sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8138 / 12.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 02123104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul SPITALULUI MUNICIPALDEURGENTA ? ELENA BELDIMAN? BARLAD
Adresa postala: str. Republicii, nr. 300, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731054, Romania, Tel. 0235416440, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235413303, Adresa internet (URL): www.spital-barlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 10:47