Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR, SECTOR : SEROLOGIE, IMUNOLOGIE, COAGULARE, ELECTROFOREZE, URINI


Anunt de participare numarul 19168/13.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SER APROVIZIONARE
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SER APROVIZIONARE
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SER APROVIZIONARE
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR, SECTOR : SEROLOGIE, IMUNOLOGIE, COAGULARE, ELECTROFOREZE, URINI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL TOMIS, NR. 145, LABORATORUL DE ANALIZE AL SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE REACTIVI DE LABORATOR, CONFORM SECTIUNII II - CAIET DE SARCINI DIN DOC DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DE REACTIVI DE LABORATYOR, CONFORM SECTIUNII II - CAIET DE SARCINI DIN DOC DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 104, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1043 LEI SE VA CONSTITUI CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE CJAS PRECUM SI FONDURILE PE PROGRAM PT UNITATE PRIMIRE URGENTE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate orig, declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG nr. 34/2006, certificate fiscal emis de Administratia Finantelor Publice copie legalizata, certificate fiscal emis de Primarie copie legalizata, certificate emis de Oficiul Registrului Comertului copie legalizata, Cod Unic de Inregistrare + anexe- copie, pt personae juridice straine- documente edificatoare care sa ateste o forma de inregistrare ca persoana juridical doc traduse in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de catre organele competente copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa info gen orig, recomandari (minim 3) orig, oblig contract orig + copii contracte (2), decl. efectiv mediu de personal orig, decl dotari specifice orig, lista livrari orig, aviz pt reactiviii ofertati emis de MSF copie leg, aviz sanitar de functionare emis de MSF copie leg, certificate ISO 9001-2000 pt prod si distrib copie leg, caertificare marca CE copie leg
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASIERIA UNITATII SAU PRIN O.P IN CONTUL RO79TREZ2315041XXX000606 TREZORERIA CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU- SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA, CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTIA POATE FI DEPUSA INCEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DECATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FIATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC - SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.222, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer