Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Reactivi de laborator si Consumabile Medicale


Anunt de participare numarul 136264/05.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Florin Ioan Crisan, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Reactivi de laborator si Consumabile Medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Laboratorul de Analize Medicale din cadrul institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof.Dr.O.Fodor" Cluj-Napoca, Str. Croitorilor nr. 19-21
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 024 si 532, 096RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia un numar de patru contracte subsecvente pe /AC.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Reactivi de laborato si consumabile de laborator conf. Caiet de sarcini,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactivi si consumabile de laborator conf. Caiet de sarcini, respectiv: Lot 1 - Reactivi de laborator compatibili cu analizorul AIA 2000, Lot 2 - Consumabile de laborator compatibile cu analizorul AIA 2000
Valoarea estimata fara TVA: intre 133, 024 si 532, 096RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garan?iei de participare este in cuantum de 10.641, 92 lei, respectiv pentru Lot 1 ? 9.789, 44 lei ?i Lot 2 ? 852, 48 lei.-Garan?ia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care sa prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.-Perioada de valabilitate a garan?iei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902-In condi?iile respingerii unei contesta?ii de catre Consiliul Na?ional de Solu?ionare a contestat?iilor, autoritatea contractanta va re?ine contestatorului din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 2781, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006, astfel: Lot 1 ? 4.269, 47 lei, iar pentru Lot 2nu se va retine din garantia de participare deoarece nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la acest articol.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare - venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita prezentarea unei declara?ii privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 180 ?i 181 din OUG 34/2006 - Form. 3
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertan?ii nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
-Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - form. Nr. 9
-Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? form. Nr. 10
Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului:
-Managerul institutului - d-nul Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena
- Birou Achizitii Publice Contractare: Jr. Nechifor Alina, Ec. Bencze Eva. -Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt. persoane fizice, juridice romane) documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu preverile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt. pers.fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilan? contabil cu ?tampila ?i semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informa?ii generale ? Formular nr. 4
-Declara?ie privind lista pricipalelor livrari de produsein ultimii trei ani ? Formularul nr.5
-Autorizatie/Avizde functionare a depozituluiemisa de MS . Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale
-Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului ce cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
-Certificat privind implementarea managementului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5767/09.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2012 09:30
Locul: sediul Instit.Reg.de Gastro.-Hepat."Prof.Dr.O.Fodor" Cluj-Napoca, Str. Constanta nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii vor prezenta imputernicire din partea societatilor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, doar operatorilor economici cu pre? egal situa?i pe locul I, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 264455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer