Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE GAZE ABL 800


Anunt de participare numarul 117630/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala:  STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100576, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA CURSARU, Tel. 0244521641, Email:  [email protected], Fax:  0244521641, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE REACTIVI PENTRU ANALIZORUL DE GAZE ABL 800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PLOIESTI, STR GAGENI NR 100 LAB UPU
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 291, 256RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
S 1820 Calibration sol 1 30
S 1830 Calibration sol 2 30
S 8370 Cleaning solution 25
S 4980 Rinse solution 100
Gaz 1 12
Gaz 2 12
S 5362 Hypochlorite Solution for Protein Removal 2
D 7066 Glu membrane box 3
D 733 Ca membrane box 3
D 722 K membrane box 3
D 744 Cl membrane box 3
D 788 - P CO2 membrane box 3
D 755 Na membrane box 3
D 799 PO2 membrane box 3
D711 Ref membrane box 3
D 7077 Lac membrane box 3
Autochek5+ (rosu) 3
Autochek5+ (albastru) 3
Autochek5+ (galben) 3
Autochek5+ (verde) 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696300-8 - Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
S 1820 Calibration sol 1 30 FL
S 1830 Calibration sol 2 30 FL
S 8370 Cleaning solution 25 FL
S 4980 Rinse solution 100 FL
Gaz 1 12 CUTII
Gaz 2 12 CUTII
S 5362 Hypochlorite Solution for Protein Removal 2 FL
D 7066 Glu membrane box 3 CUTII
D 733 Ca membrane box 3 CUTII
D 722 K membrane box 3 CUTII
D 744 Cl membrane box 3 CUTII
D 788 - P CO2 membrane box 3 CUTII
D 755 Na membrane box 3 CUTII
D 799 PO2 membrane box 3 CUTII
D711 Ref membrane box 3 CUTII
D 7077 Lac membrane box 3 CUTII
Autochek5+ (rosu) 3 CUTII
Autochek5+ (albastru) 3 CUTII
Autochek5+ (galben) 3 CUTII
Autochek5+ (verde) 3 CUTII
Valoarea estimata fara TVA: 291, 256RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 2950 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROVENITE DIN CONTRACTUL CU MINISTERUL SANATATII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Depunerea unui document (imputernicire) care certifica persoana cu drept de semnatura pentru oferta (care dovedeste ca este reprezentantul legal) ? daca este cazul;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de autoritatile abilitate, Certificat de inregistrare ONRC al operatorului economic (se va prezenta o copie a acestuia semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?);
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie legalizata sau o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formular: ?Fisa de informatii generale? conf. Formularului specific ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Cifra de afaceri anuala se calculeaza la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR aferent ultimilor 3 ani (www.bnr.ro). Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Ofertantul va completa formularul specific din Sectiunea III ?Formulare ? -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR GAGENI NR 100, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  100097, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer