Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Reactivi Piccolo si Triage


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
613.500 RON

Castigatorul Licitatiei: SANPRODMED S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144010/08.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139028
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Adresa postala: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Punct(e) de contact: Agache Florin, Tel. +4 0237622257, Email: [email protected], Fax: +4 0237622257, Adresa internet (URL): www.spitalvn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Reactivi Piccolo si Triage
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Reactivi pentru analize de sange: Piccolo si Triage, conform caietului de sarcini.In temeiul art 6 alin 3 din HG 925/2006 achizitorul intentioneaza sa suplimenteze cu maxim 40% cantitatea de produse achizitionata , incepand cu 01.01.2014, pentru primele 4 luni ale anului 2014, prin intermediul unor Acte Aditionale convenite cu furnizorul, in functie de necesitati si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Precizam ca valoarea estimata cumulata a achizitiei(asadar + cele 4 luni din anul 2014) este de 858900 lei, fara Tva, din care 613500 lei, fara TVA reprezinta valoarea achizitiei pt anul 2013 si 245400 lei, fara TVA, valoarea eventualelor acte aditionale pe anul 2014, astfel cum rezulta si din nota de estimare atasata. Important: Operatorii economici isi vor intocmi propunerea financiara in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2013, respectiv 613500 lei, fara Tva, nu raportat la valoarea estimata cumulata.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
613, 500RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S106-181434din04.06.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 134 Denumirea: Achiztie reactivi pentru analize de sange_Piccollo si triage
V.1) Data atribuirii contractului 19.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SANPRODMED S.R.L.
Adresa postala: INTRAREA GLOCUZEI, NR. 37-39, TRONSON IV, ET. 3, CAM. 305, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023828, Romania, Tel. 021/ 242.44.77, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/ 242.26.24; 243.05.88, Adresa internet (URL): www.sanprodmed.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 613500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 613500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalului VRANCEA- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: B-dul Independentei nr.19-21, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620056, Romania, Tel. +40 237216000, Email: [email protected], Fax: +40 237612665, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SF. PANTELIMON FOCSANI, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Cuza-Voda nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel. +40 237232331, Email: [email protected], Fax: +40 237625191
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer