Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Rechizite-Dosare-Plicuri-Toner


Anunt de participare numarul 86037/07.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BRASOV
Adresa postala: STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Punct(e) de contact: Brasov, STR. M. KOGALNICEANU, NR. 7, Tel.0268 308434, In atentia: IONEL NECHITA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268 547730
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Rechizite-Dosare-Plicuri-Toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DGFP Brasov,
Brasov, str. M.Kogalniceanu, nr.7, cod postal: 500090
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Rechizite-Dosare-Plicuri-Toner
Lotul I: Rechizite;
Lotul II: Dosare;
Lotul III: Plicuri;
Lotul IV: Toner.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30197220-4-Agrafe de birou (Rev.2)
30199230-1-Plicuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie Rechizite-Dosare-Plicuri-Toner
Lotul I: Rechizite: agrafe mici=300cut, agrafe mari=300cut, capse=500cut, capsator=50buc, perforator=50buc, rezerva pix=1000buc, fluid corector=300buc, indigo=50cut, sfoara=50buc, dvd-R+=8pac, CD=20pac.
Lotul II: Dosare: cu sina=7000buc, incopciat= 10000buc, plic=2000buc, biblioraft=1500buc, cutii arhivare=3500buc.
Lotul III: Plicuri: C5=10cut, C6=5cut, C4=12cut, C4burduf=4000buc;
Lotul IV: Toner: diverse tipuri cf documentatie=92buc, etc.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 658RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: Lot I=75 lei, Lot II=228 lei, Lot III=45 lei, Lot IV=1265 lei. Total garantie de participare=1613 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fondurile bugetului de stat, conform contract ce se va incheia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
4.Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala
5.Declaratie privind neincadrarea situatiile prevazute la art 181
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
8.Certificatul de inregistrare fiscala
9.Documentul care atesta ca ofertantul este inregistrat in SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri
2.Bilantul contabil la 31.12.2006; 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri2.Bilantul contabil la 31.12.2006; 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
2.Recomandare din partea altor beneficiari/clienti.
3.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens
4.Certificat ISO propriu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandare din partea altor beneficiari/clienti.3.Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens4.Certificat ISO propriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa ofline cu organizarea licitatiei electronice ca faza finala, orgaanizata intr-o sigura runda, potrivit criteriului de atribuire pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37253
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 08:30
Locul: DGFP Brasov, str. M.Kogalnceanu nr. 7, et.6, cam 605.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de Achizitii Publice al DGFP Brasov
Adresa postala: Str. M.Koganniceanu nr.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500090, Romania, Tel.0268 308434, Fax: 0268 547730
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2009 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer