Licitatie Publica - ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ - REPETARE
Valoarea Contractului:
131.643 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. GRAFOPRINT S.R.L.
131.643 RON
Castigatorul Licitatiei: S.C. GRAFOPRINT S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 26101/28.09.2007
Informatii anunt de participare asociat 11920
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ - REPETARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.R.D.P. Cluj, Cluj-Napoca, str: Decebal, nr: 128
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.1)
21120000-0-Hartie si carton (Rev.1)
21200000-5-Articole din hartie sau din carton (Rev.1)
22860000-6-Articole imprimate de papetarie, cu exceptia formularelor (Rev.1)
22960000-7-Imprimate la comanda (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
131, 643RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 4027 Denumirea: Achizitie formulare financiar contabile personalizate pentru D.R.D.P. CLUJ
V.1) Data atribuirii contractului 9/19/2007
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. GRAFOPRINT S.R.L.
Adresa postala: Splaiul Tudor Vladimirescu, nr. 32, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300185, Romania, Tel.0256-29.26.15, 49.04.05, Email: [email protected], Fax: 0256-29.27.68, 49.19.95, Adresa internet (URL): -
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 35342.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 31771.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 4028 Denumirea: Achizitie rechizite, papetarie, consumabile birotica pentru D.R.D.P. CLUJ
V.1) Data atribuirii contractului 9/19/2007
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. TUDOR S.R.L.
Adresa postala: Strada: Drumul Cetatii, nr. 10, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420129, Romania, Tel.0263-23.22.88, Email: [email protected], Fax: 0263-23.54.14, 49.19.95, Adresa internet (URL): -
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 112320.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 99872.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.2) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este pana la 31.05.2008. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta/diminua cantitatile de produse in procent de 20% in limita fondurilor. Suplimentarea nu este obligatorie pentru achizitor. Se va modifica valoarea contractului si cantitatea .
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.) de pe langa A.N.R.M.A.P. Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr: 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. Cluj - Serviciul Contencios Legislativ
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, 432350, 432552, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 08:29