Licitatie Publica - ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ - REPETARE
Anunt de participare numarul 26101/01.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj ( denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432434, 432350, 432552, In atentia: Ing.Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432466, 432415
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj ( denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.0264-432434, 432350, 432552, In atentia: Ing.Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432466, 432415
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj ( denumita pe scurt D.R.D.P. Cluj)
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIATUL D.R.D.P. CLUJ, Tel.0264-432434, 432350, 432552, In atentia: Ing.Maria Domuta, Email: [email protected], Fax: 0264-432466, 432415
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ - REPETARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul D.R.D.P. Cluj, Cluj-Napoca, str: Decebal, nr: 128
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE RECHIZITE, PAPETARIE, CONSUMABILE BIROTICA, FORMULARE FINANCIAR CONTABILE PERSONALIZATE PENTRU D.R.D.P. CLUJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.1)
21120000-0-Hartie si carton (Rev.1)
21200000-5-Articole din hartie sau din carton (Rev.1)
22860000-6-Articole imprimate de papetarie, cu exceptia formularelor (Rev.1)
22960000-7-Imprimate la comanda (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexe la Caietele de sarcini ale achizitiei publice
Valoarea estimata fara TVA: 147, 662RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : Lot: 1 - 1.100 lei , Lot: 2 - 400 lei.TOTAL: 1.500 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.(IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, Program Achizitii Publice 2007 (PAP 2007).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care sa va legaliza conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un document din care sa reiasa ca ofertantul nu s-a aflat in ultimii 5 ani in situatiile prevazute de art. 180-181 / OUG 34 / 2006: Certificate, ORC echivalent;Cazier juridic - echivalent;Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care sunt valabile pana cel mai tarziu la adjudecare.Declaratie privind eligibilitatea, Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-DGFP, Certificat privind plata impozitelor si taxele locale-PRIMARIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin unul dintre urmatoarele documente: Declaratii Bancare;Scrisori de Bonitate din partea bancilor;Bilantul contabil pe anul 2006, Lichiditate generala, Solvabilitate patrimoniala;Caziere fiscale, echivalent;Certificari, echivalent;Angajament ferm al unei persoane fizice sau juridice legalizat de un notar.Experienta similara (1 maxim 3 contracte).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri-Lot 1:225.000 lei; Lot 2:71.000 lei.Experienta similara - Lot 1:115.000 lei fara T.V.A. Lot 2:36.500 lei fara T.V.A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Autorizare pentru livrarea produselor (daca ofertantul nu este producator), sau contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare de la sediul DRDP CLUJ(in baza unei scrisori de interes)completate cu datele de identificare a operatorului economic
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 10:00
Locul: SEDIUL D.R.D.P. CLUJ, CLUJ -NAPOCA, STR.deECEBAL, NR: 128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica este pana la 31.05.2008. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta/diminua cantitatile de produse in procent de 20% in limita fondurilor. Suplimentarea nu este obligatorie pentru achizitor. Se va modifica valoarea contractului si cantitatea .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.) de pe langa A.N.R.M.A.P. Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr: 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-59.61.10, Email: [email protected], Fax: 0264-59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante(art.272/OUG 34/2006);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.R.D.P. Cluj - Serviciul Contencios Legislativ
Adresa postala: Str. Decebal, nr. 128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel.0264-432434, 432350, 432552, Email: [email protected], Fax: 0264-432446
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 08:49