Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie rechizite scolare


Anunt de participare numarul 143879/25.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Adresa postala: Str.Olari nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: Negru Cristina, Tel. +40 213110029, In atentia: Florina Ciuculete, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213110029, Adresa internet (URL): www.social2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele din subordinea DGASPC Sector 2, conform anexei 3 la contractul de furnizare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 218, 477.4 si 1, 048, 691.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitati si de disponibilitatile bugetare existente cu aceasta destinatie, (lunar, trimestrial). Valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este de 305886.71lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rechizite scolare.
Expedierea produselor este in sarcina furnizorului si potrivit conditiei de livrare, se va face cu mijloacele de transport ale furnizorului si in prezenta delegatului acestuia, la locatiile mentionate in anexa nr. 3 la contractul de furnizare. Toate cheltuielile legate de serviciile de
transport vor fi suportate de furnizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
22830000-7-Caiete de exercitii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACUARELE + ALB ZINC 12 CULORI/set/2.956/616
ALFABETAR/buc/380/79
BETISOARE SCOLARE 100 BUC/PAC/set/549/114
BLOC DE DESEN, A3, 110 G/MP, 16 FILE/buc/3.757/783
BLOC DESEN, A4, 110 G/MP, 16 FILE/buc/3.980/829
BURETE SCOLAR/buc/560/117
CAIET A4 60 FILE (DICT, MAT.)/buc/7.131/1.486
CAIET A4 80 FILE (DICT, MAT.)/buc/4.968/1.035
CAIET A5 48 FILE (DICT, MAT.)buc/8.072/1.682
CAIET A5 60 FILE (DICT, MAT.)/buc/4.774/995
CAIET A5 80 FILE (DICT, MAT.)/buc/3.681/767
CAIET PT BIOLOGIE, 17 x 24 CM, 24 FILE/buc/2.335/486
CARTE DE COLORAT MICA /buc/3.730/777
CAIET DESEN MARE A3 MIN. 16 FILE/buc/3.058/637
CAIET PT DESEN, 17 x 24 CM, 16 FILE/buc/2.960/617
CAIET PT GEOGRAFIE, 17 x 24 CM, 24 FILE/buc/2.145/447
CAIET PTMUZICA, 17 x24 CM, 24 FILE/buc/1.645/343
CAIET TIP I, II MIN. 24 FILE/buc/3.288/685
CAIET VOCABULAR MIN. 16 FILE/buc/1.914/399
CARNET NOTE/buc/525/109
CARTE DE COLORAT MARE/buc/4.708/981
COMPAS METALIC/buc/949/198
COPERTA BLOC DESEN A3/buc/599/125
COPERTA CAIET 48 FILE/buc/3.675/766
COPERTA CAIET A4/buc/2.825/589
COPERTA CAIET A5/buc/3.325/693
COPERTA CAIET DESEN A3/buc/665/139
COPERTA CAIET DESEN A4/buc/685/143
COPERTA CARNET NOTE/buc/437/91
COPERTA CARTE A4/buc/2.307/481
COPERTA CARTE A5/buc/2.207/460
COPERTA VOCABULAR/buc/697/145
CREIOANE CERATE/set/2.065/430
CREIOANE COLORATE 18 CUL/SET/set/3.346/697
CREIOANE COLORATE 24 CUL/SET/set/2.641/550
CRETA ALBA 100 BUC/CUT/cutie/1.554/324
CRETA COLORATA 12 CULORI/CUT/cutie/1.703/355
ECHER UNIVERSAL/buc/768/160
GUASE 12 CULORI/set/2.206/460
HARTIE CREPONATA /buc/5.840/1.217
HARTIE GLASSE A4 12 CULORI/SET/set/3.920/817
NUMARATOARE/buc/830/173
PANZE TRAFORAJ, 12BUC/SET/set/350/73
PENAR CU FERMOAR/buc/2.305/480
PENSULA DE DESEN PAR NATURAL NR.2/buc/3.272/682
PENSULA DE DESEN PAR NATURAL NR.4/buc/3.407/710
PENSULA DE DESEN PAR NATURAL NR.6/buc/3.244/676
PLACAJ TRAFORAJ/buc/567/118
PLASTELINA 10 BUC/cutie/set/2.445/509
RAPORTOR/buc/241/50
SABLON HARTA Romania/buc/404/84
TEMPERA 12 CULORI/set/4.446/926
TRUSA GEOMETRIE METAL/buc/628/131
TRUSA TRAFORAJ/buc/322/67
Valoarea estimata fara TVA: intre 218, 477.4 si 1, 048, 691.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de paricipare 20.000 lei; perioada de valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Data pentru care sedetermina echivalenta LEI/EURO este cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de referinta al BNR;Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea form. 11;? instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in forma, cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce faceobiectul prezentei licitatii deschise ;? sau plata cu OP in contul RO66 TREZ 7025 006X XX00 5592, deschis la Trezoreria Statului Sector 2, beneficiar D.G.A.S.P.C. Sector 2, vor fi acceptate numai garantiile dovedite cu copie dupa ordinul de plata si extras de cont emis de banca platitoare, pana cel mai tarziu la data siora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf. art.86 alin.6 din H.G. 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul, perioada de valabilitate, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.828, 69 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa pe fond de catre CNSC in conformitate art.278 1)din OUG 34/2006 Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in cont deschis pentru garantii de buna executie la Trezorerie, deschis in favoarea D.G.A.S.P.C. Sector 2; ?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.- garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusive cele locale, privind situatia obligatiilor scadente eliberate dupa cum urmeaza:
- In cazul in care depunerea ofertelor se va face in primele 5 zile lucratoare ale lunii, se va evidentia situatia obligatiilor scadente, existente in sold la sfarsitul lunii anterioare lunii de referinta si neachitate pana la data eliberarii acestora, luna de referinta reprezentand luna anterioara lunii de depunere a cererii de emitere a certificatului.
- In situatia in care depunerea ofertelor se va face ulterior primelor 5 zile lucratoare ale lunii, se va evidentia situatia obligatiilor scadente in luna anterioara (luna de referinta) celei in care se depune oferta.Eliberarea certificatului se va face conform prevederilor art. 112 alin.3 din Codul de procedura fiscala referitoare la modalitatea de emitere a certificatelor fiscale (form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba
romana de traducator autorizat de Min.de Just.- (daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui- Director General; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Florina Ciuculete, Florentina Dragan, Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' se refera si la urmatoarele persoane, consilieri locali ai sectorului 2 in mandatul 2012-2014 ce au aprobat bugetul pe anul 2012 al DGASPC Sector 2: Abu-Daher Rawan; Beldeanu Augustin Lucian; Brancu Mihail; Ciornohac Ionut Alexandru; Condurateanu Andrei Razvan; Cosmescu Marius; Costache Jean;Cretoiu Ioan; Cruceanu Elena;Dobrin Nicu; Frumosu Dragos Vasile; Herghiceanu Florentina; Glavan Ion; Iliescu Constantin Cristinel; Lazaroiu Ioana; Manciulea Vittorio Alberto; Micu Florian; Oprea Dumitru; Parvulescu Dragos Emilian; Popa Radu Mihai; Popescu Lenuta; Sandu Emil; Soare Cezar Radu; Sufer Mioara; Toader Mugur Mihai; Tudor David Olivier Emmanuel; Tudorie Violeta; cert. de particip cu oferta independent conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata Certificatul constatator trebuie sa ateste ca informatiile pe care le contine sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata; Pt pers. juridice/fizice straine Doc. Care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la: - cifra medie de afaceri globala pe
ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), fara a se lua in considerare anul in curs, care
trebuie sa fie egala sau mai mare decat 600.000 lei fara TVA - completarea
formularului C - Informatii generale- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei comunicat de
BNR/BCE: Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379;
Cursul mediu anual pentru anul 2012 la cursul BNR este 1 euro = 4, 4560
- bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011 insotite de dovada depunerii la
organismele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea formularului C - Informatii generale- Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalenteicomunicat de BNR/BCE: Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro= 4, 2099; Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNReste 1 euro = 4, 2379; Cursul mediu anual pentru anul 2012 lacursul BNR este 1 euro = 4, 4560- copii lizibile semnate si stampilate "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - completare formular 12D
- Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor, respectiv 2010, 2011, 2012) cu o valoare minima de 85.000, 00 lei fara TVA - Minim 1 contract - livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedit cu certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate
ori de catre clientul beneficiar pentru livrarile de produse ce fac obiectul
contractelor de mai sus. Contractul similar se va prezenta pentru
categoria de furnizare de rechizite scolare. - Cursul leu/euro
avut in vedere pentru calcul echivalentei comunicat de BNR/BCE: - Cursul mediu anual pentru anul 2010 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2099;
- Cursul mediu anual pentru anul 2011 la cursul BNR este 1 euro = 4, 2379
- Cursul mediu anual pentru anul 2012 la cursul BNR este 1 euro = 4, 4560
- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse ;Se va prezenta declaratia privind echipamentele tehnice din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.
- min. 2 mijloace de transport marfa - dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie xerox). La deschiderea ofertei sau la
solicitarea autoritatii contractante se va prezenta originalul.
- se vor prezenta mostre pentru fiecare categorie de produse in parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea formularului 12 D- Minim 1 contract - livrari efectuate in ultimii 3 ani(se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor, respective 2010, 2011, 2012), dovedit cu certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru livrarile de produse ce fac obiectul contractelor de maisus. Contractul similar se va prezenta pentru categoria de furnizare de rechizite scolare.?completare formular 12 H, Se va prezenta declaratie privind echipamentele tehnice din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.- dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor detransport (copie xerox). La deschiderea ofertei sau la solicitarea autoritatii contractante se va prezenta originalul.? neprezentarea de mostre atrage descalificarea ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul reofertarii in cadrul licitatiei electronice: pretul total oferta fara TVAReofertarea se va realiza in 1(una) runda = o zi.Vor intra in etapa finala de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile.Pentru a putea participa la etapa finala de licitatie electronica operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Dupa terminarea evaluarii ofertelor, operatorii economici, a caror oferta a fost declarata admisibila si sunt inscrisi in SEAP, vor primi oinvitatie din partea sistemului pentru a-si depune noile oferte de pret.Oferta castigatoare va fi desemnata dupa 1 (una) runda de catre sistem.Operatorii economici a caror oferta este declarata admisibila, dar nu sunt inscrisi in SEAP la momentul demararii rundei de reofertare seconsidera ca si-au retras oferta, si vor pierde garantia de participare, in conformitate cu dispozitiile art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 11:00
Locul: Sediul DGASPC SECTOR 2 Adresa: str. Olari nr. 11-13, sect. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participanti la sedinta de deschidere vor prrezenta imputernicire/delegatie din partea ofertantului si actul de identitate original si copie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti admisibili aflati pe primul loc au acelasi pret, dupa etapa de licitatie electronica, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui nouapropunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.# Conform art 11 alin(4) ?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitatisau altele asemenea.?## NU SE ACCEPTA COMPLETAREA DOCUMENTATIEI, SUNT DESCALIFICATI OFERTANTII CARE AU OMIS SA PREZINTE ORICAREDOCUMENT SOLICITAT PRIN FISA DE DATE SI CAIETUL DE SARCINI, AUTORITATEA CONTRACTANTA CONSIDERAND CA OASTFEL DE OMISIUNE REFLECTA LIPSA INTENTIEI OFERTANTILOR DE A SE IMPLICA CU SERIOZITATE IN COMPETITIE #
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256 ind. 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a D.G.A.S.P.C. sector 2
Adresa postala: Adresa postala: Str. Olari nr. 11 - 13 , Sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Tel. +40 212522216, Email: [email protected], Fax: +40 212522216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer