Licitatie Publica - Achizitie rechizite scolare
Anunt de participare numarul 55600/13.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Adresa postala: B-dul AL.I.Cuza, nr.172, Localitatea: Braila, Cod postal: 810025, Romania, Punct(e) de contact: Lilliana Tudoran, Tel.0239619160, Email: [email protected], Fax: 0239619160, Adresa internet (URL): B-dul AL.I.Cuza, nr.172, Adresa profilului cumparatorului: isj.br.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant de pe raza judetului Braila, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rechizite scolare : nr. de pachete pentru clasa I-a - 2000, nr. de pachete pentru clasele II-IV - 5050, nr. de pachete pentru clasele V - VII - 5000, nr. de pachete pentru clasa a-VIII-a - 1750
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie rechizite scolare : nr. de pachete pentru clasa I-a - 2000, nr. de pachete pentru clasele II-IV - 5050, nr. de pachete pentru clasele V - VII - 5000, nr. de pachete pentru clasa a-VIII-a - 1750
Valoarea estimata fara TVA: 282, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este : lot I - 794 RON, lot 2 - 1946 RON, lot 3 - 2026 RON, lot 4 - 834 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C.Ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cifra minima de afaceri globala pe ultimii 3 ani pentru care ofertantul va fi calificat este de 282.000 lei, echivalent cu 78.333euro ( curs euro 3, 6 lei). Se va completa fisa cu informatii generale.- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Formularul 12D cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Valoarea minima a acestor livrari trebuie sa fie de 150, 000 lei, echivalent 41, 667 euro.-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12 I-informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru Indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare formularul 12 H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9550/02.06.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 12:00
Locul: sediul ISJ Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BRAILA,
Adresa postala: Braila, B-dul Al.I. Cuza, 172, Localitatea: Braila, Cod postal: 810025, Romania, Tel.0239619160, Email: [email protected], Fax: 0239619160, Adresa internet (URL): isj.br.edu.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BRAILA,
Adresa postala: Braila, B-dul Al.I. Cuza, 172, Localitatea: Braila, Cod postal: 810025, Romania, Tel.0239619160, Email: [email protected], Fax: 0239619160, Adresa internet (URL): isj.br.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 15:35