Licitatie Publica - Achizitie rechizite scolare
Anunt de participare numarul 55287/11.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BUZAU
Adresa postala: STR. FRASINET BL. U1 AP. 28, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120251, Romania, Punct(e) de contact: DAN TABARCA, Tel.0238415769, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: I.S.J. Buzau
Liceul Berca
Liceul Patarlagele
Liceul Pogoanele
Liceul Vlahuta Rm. Sarat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie rechizite scolare dupa cum urmeaza: 2854 pachete clasa I, 7311 pachete clasele II-IV, 7480 pachete clasele V- VII si 2180 pachete clasa VIII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 -2854 pachete clasa I, lot 2- 7311 pachete clasele II-IV, lot 3- 7480 pachete clasele V- VII , lot 4 -2180 pachete clasa VIII
Valoarea estimata fara TVA: 409, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare pentru lot 1 - 600 ron, lot 2 - 1850 ron, lot 3- 1900 ron, lot 4 - 660 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12BFormulare insotita de certificate constatatoare in originalpentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 70000 ron pentru lot 1 , 220000 ron pentru lot 2, 224000 pentru lot 3, 65000 ron pentru lot 4. Daca se participa la mai multe loturi cifrele de afaceri se cumuleaza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
Completarea unui fomular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conform FORMULAR 12D
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract finalizat similar in valoare de cel putin 40000 ron penru lot 1, 70000 ron pentru lot 2, 70000 ron pentru lot 3, 40000 ron pentru lot 4Daca se participa la mai multe loturi valorile se cumuleaza
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, si al cadrelor de conducere;Formular 12 I
Modelul de contract insusit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2008 12:00
Locul: Sediul Inspectorat Scolar Buzau str. Al. Marghiloman nr. 30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 311 80 90, Email: [email protected], Fax: 021 319 95 65
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Buzau - oficiul juridic
Adresa postala: Buzau str. Al Marghiloman nr. 30, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120031, Romania, Tel.0238721655, Fax: 0238414655
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 16:59