Licitatie Publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE CONFORM O.M.Ed.C.T. 3224/14.02.2008
Anunt de participare numarul 64577/24.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CONSTANTA
Adresa postala: str.Mihai Eminescu nr.11 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900664, Romania, Punct(e) de contact: MIRELA GABRIELA TOMA, Tel.0241/618977, 0241/611913, In atentia: Daniela Ilie, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241/618880, Adresa internet (URL): www.isjcta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE CONFORM O.M.Ed.C.T. 3224/14.02.2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona pachete cu rechizite conform ORDIN M.Ed.C.T. nr.3224 din 14.02.2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16.900 pachete rechizite-conform anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata produselor se va face de la bugetul de stat prin contul Inspectoratului Scolar Judetean Constanta in termen de 15 zile de la livrarea si receptionarea produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG 34/2006 - Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006 - Formular.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat emis de Serv. Public de impozite, taxe si alte venituri ale bugetului local din cadrul Consiliului local, de plata a datoriilor catre bugetele locale; Certificat de atestare fiscala; Ambele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilBilant contabil la data de 31.12.2007 si 30.06.2008.Informatii privind cifra de afaceri - cerinta minima : completare formular(min.1.140.000 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 5 ani;
Fisa experienta similara;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Certificat de conformitate produs;
Autorizare pentru comercializare;
Autorizare pentru livrarea produselor;
Mostre - se solicita cate o mostra din fiecare produs;
Informatii privind subcontractanti - se solicita completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si ponderea din contract.
Standarde de asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2008 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul contencios administrativ al I.S.J. Constanta
Adresa postala: strada Mihai Eminescu nr.11, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900664, Romania, Tel.0241611913, Email: [email protected], Fax: 0241618880, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul contencios administrativ al I.S.J. Constanta
Adresa postala: strada Mihai Eminescu nr.11, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900664, Romania, Tel.0241611913, Email: [email protected], Fax: 0241618880, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 13:05