Licitatie Publica - ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2008- 2009
Anunt de participare numarul 57434/03.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar Judetean Arges
Adresa postala: B-DUL. EROILOR, NR. 4-6, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Punct(e) de contact: Panturescu Flavius, Tel.0248 / 218319, Email: [email protected], Fax: 0248 / 211110, Adresa internet (URL): http: //ag.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2008- 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ISJ Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RECHIZITE SCOLARE PENTRU INVATAMANTUL PRIMAR SI GIMNAZIAL CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36153110-2 - Rechizite scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertele se pot depune pentru un lot sau mai multe loturi
Lotul 1 - 2700 pachete pentru clasa I;
Lotul 2 - 7000 pachete pentru clasele II-IV;
Lotul 3 - 6500 pachete pentru clasele V - VII;
Lotul 4 - 1900 pachete pentru clasa a VIII-a.
Valoarea estimata fara TVA: 341, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare lot 1:688, 5 RON; lot 2:1785 RON; lot 3:2053, 5 RON; lot 4:598, 5 RON. Pentru toate loturile: 5125, 5 RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractare conform art. 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala de la Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata; certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata; documente edificatoare privind forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de organele competente; fisa de informatii generale; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime pentru cifra de afaceri: cel putin 65.000 RON pentru lotul 1; 170.000 RON penttru lotul 2; 190.000 RON pentru lotul 3; 50.000 RON pentru lotul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a unor contracte similare privind livrarea de rechizite scolare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 12:00
Locul: Inspectoratul Scolar judetean Arges, Pitesti, B-dul Eroilor, nr. 4-6, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC SAU REPREZENTANT AL ACESTUIA PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termenul limita pentru solicitarea clarificarilor: 30.07.2008, ora 16.00, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 01.08.2008, ora 14:00. Propunerea financiara va fi exprimata pe unitatea de produs si intreaga cantitate, ferm in lei si echivalent EURO la curs BNR din data de 18.08.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS AL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN ARGES
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr. 4-6, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Tel.0248/218319, Fax: 0248/219743
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2008 12:58