Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar.


Anunt de participare numarul 128443/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN VASLUI
Adresa postala:  STR. A. DONICI NR. 2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730122, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA VERONICA COSOSCHI, Tel. 0235311928, Email:  [email protected], Fax:  0235311715, Adresa internet (URL):  http: //isj.vs.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - rechizite scolare pentru clasa I - 3210 pachete + rechizite scolare pentru clasele V-VII - 9827 pachete
Lot 1 - rechizite scolare pentru clasa II-IV - 10599 pachete + rechizite scolare pentru clasa VIII - 3695 pachete
Valoarea estimata fara TVA: 574, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 - 5739 lei; Lotul 2 - 5751 lei; se poate constitui prin virament, sau prin instrument de garantare. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat prin MECTS reprezentat de ISJ Vaslui.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.12A. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Formularul nr.12B.- prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor pentru asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (inclusiv taxele si impozitele locale), in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra minima de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru care ofertantul va fi calificatsa fie de cel putin: ?Pentru Lotul 1:286968 lei?Pentru Lotul 2:287542 leiSe va completa fisa cu informatii generale.- Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstrasituatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12D cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Suma valorilor de produse similare furnizate, pe ultimii trei ani, sa fie mai mare dacat: Pentru Lotul 1:86090 leiPentru Lotul 2 :86263 lei.- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.ISO 14001, ISO 18001 , ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).?Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.?Durata unei runde: 1(una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  000000, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  000000, Romania, Tel. 0259426883, Email:  [email protected], Fax:  0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cf. art. 256/2 alin 1. a din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean vaslui
Adresa postala:  strada Donici nr. 2, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730122, Romania, Tel. 0235314721, Email:  [email protected], Fax:  0235311715
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer