Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie rechizite si furnituri de birou, cartuse de toner


Anunt de participare numarul 107766/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta pentru mediul de afaceri si institutii publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite si furnituri de birou, cartuse de toner
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1.Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
2.Sediul Camerei de Comert si Industrie din Piatra Neamt
3. Sediul Centrului de Turism din Baia Mare
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de rechizite si furnituri de birou, cartuse de tonere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192000-1 - Accesorii de birou (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Accesorii de birou - Rechizite si diverse furnituri de birou - specificatii si cantitati conform Caietului de sarcini
Lotul 2 Cartuse de tonere pentru diferite tipuri de imprimante si multifunctionale = 40 buc - specificatii si cantitati conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 104, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 = 1.600 Lei; Lotul 2 = 350 Lei, Garantie de buna executie - 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere , Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ? in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
5. Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri , informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista a princiopalelor livrari de produse similare (rechizite / cartuse de toner) efectuate in ultimii 3 ani.
Se va prezenta Formularul C3 in care se vor mentiona Contractele similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, Beneficiarul, perioada de derulare, valoare , procent indeplinit de ofertant.
Pentru cerinta minima valorica se vor prezenta in Copie Contractele de furnizare insotite de Copii dupa Procesul Verbal de receptie, Recomandare din partea Beneficiarului.
b) declaratie pe propria raspundere privind resursele tehnice de care dispune operatorul ecopnomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
c) Declaratie pe propria raspundere privind insusirea conditiilorobligatorii mentionate la Art. III si a conditiilor contractuale.
d) Brosuri, pliante, cataloage unde sa fie prezentate toate produsele ofertate pentru Lotul 1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: Cel putin 1 Contract similar ? Furnizare Rechizite / Furnizare cartuse de toner , finalizat in ultimii 3 ani de aceeasi complexitate , valoare minim Lotul 1 = 80.000 Lei fara TVA, Lotul 2 = 19.000 Lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 16:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorului economicPersoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR? finantat prin Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230 215383, Fax:  0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii al CCI Suceava
Adresa postala:  Suceava, str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230 521506, Fax:  0230 520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 21:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer