Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie rechizite,consumabile si birotica pentru DRDP Central si SDN 1-5


Anunt de participare numarul 123858/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268-547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie rechizite, consumabile si birotica pentru DRDP Central si SDN 1-5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRAL DRDP BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie rechizite, consumabile si birotica pentru DRDP Central si SDN 1-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie rechizite, consumabile si birotica
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1400 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligib;2.Decl priv neinc in prev art.181 din OUG34/2006;3.Decl priv calit de partic la proc. Certif constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii of. Se vor prezenta in original sau copii conforme cu originalul;5.Certif constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor Se vor prezenta in original sau copii conforme cu originalul;Obs: Of depuse de op ec care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertelor;6. Certif de participare la licitatie cu oferta independenta;7.Certif constatator emis de ORC de pe lnga tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor in original sau copie conforma cu originalul;8. Personele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritatea tarii de origine(certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani; 2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente; 2.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;2. Experienta similara in ultimii 3 ani;3. Informatii privind personalul;4.Informatii privind subcontractanti /asociatii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor preciza sub forma tabelara principalele furnizari, valorile aferente, perioadele de furnizare cat si beneficiarii;2.Ofertantul va prezenta 1 contract, care sa aiba ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele supuse licitatiei. Contractul prezentat caexperienta similara va fi insotit de recomandari;3.Declaratie care sa contina informatiile referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul in special pentru asigurarea controlului calitatii in ultimele 12 luni;4.Info privind subcontractanti/asociatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 11:00
Locul: CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatorii MFP daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: Bugetul Statului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov-Departamentul Juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268-547688, Email:  [email protected], Fax:  0268-547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer