Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE RECIPIENTI COLECTARE DESEURI TIP EUROPUBELE, EUROCONTAINERE


Anunt de participare numarul 3513/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZU, NR.20, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200759, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel.0251414660, Email: [email protected], Fax: 0251417967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE RECIPIENTI COLECTARE DESEURI TIP EUROPUBELE, EUROCONTAINERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COLOANA AUTO, STR. FLUTURI, NR.54
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE EUROPUBELE 240 LITRI -8000 buc, EUROCONTAINERE TABLA 1, 1 MC-200 buc, EUROCONTAINERE TABLA, 1, 1MC, COLECTARE SELECTIVA -50 buc, CONTAINERE 19-20 MC - 5 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL1:8000 buc EUROPUBELE 240litri, LOTUL2:200buc EUROCONTAINERE TABLA 1, 1mc, LOTUL3:50 buc EUROCONTAINERE TABLA 1, 1mc COLECTARE SELECTIVA, LOTUL4:5buc CONTAINERE 19-20mc
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE: LOTUL 1:7000lei, LOTUL2:1500lei, LOTUL3:400lei, LOTUL4:600lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN OUG34
CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR ATAT LA BUGETUL DE STAT CAT SI LA BUGETUL LOCAL
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE
COPIE CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA CU INFORMATII GENERALE DIN CARE SA REIESE CIFRA DE AFACERI DIN ULTIMII 3 ANIBILANT CONTABIL DIN ANUL PRECEDENT, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI DE MINIM 200000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII CU PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE DIN ULTIMII 3 ANI
CERTIFICATE CARE ATESTA CONFORMITATEA PRODUSELOR
CERTIFICATE DE CALITATE
DOCUMENTE CARE CONFIRMA CA PRODUSELE NU ADUC PREJUDICII MEDIULUI INCONJURATOR
FOTOGRAFII CU PRODUSELE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE LIVRARE
20%
Descriere:
3.
FACILITATI ACORDATE LA ACHIZITIE: SPONSORIZARI, PRODUSE CU TITLU GRATUIT ETC.
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 11:30
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITII LEGALI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU, NR.38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL S.P. SALUBRITATE
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZU, NR.20, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200759, Romania, Tel.0251414660, Email: [email protected], Fax: 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2007 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer