Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie, refacere/reconditionare piese mobilier in cadrul obiectivului- Reparatii -Restaurari la Teatrul de Stat Oradea(etapaIII)


Anunt de participare numarul 99334/05.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel.0259/437000 int.233, Email: [email protected], Fax: 0259/437544, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Serviciul Relatii cu Publicul-cam.23, parter, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Viorela, Tel.0259-437000 int243
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie, refacere/reconditionare piese mobilier in cadrul obiectivului- Reparatii -Restaurari la Teatrul de Stat Oradea(etapaIII)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teatrul de Stat Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mobilier si reconditionare mobilier(scaune, fotolii, mese)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39110000-6 - Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
50850000-8-Servicii de reparare si de intretinere a mobilierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
600 scaune, 10 fotolii, 30buc canapele, 10 mese
Valoarea estimata fara TVA: 1, 234, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 10.000 RON-garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul general consolidat-Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor de platala bugetul local
-Fisa de informatii generale
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare
-ofertantul persoana juridicaromana sau straina trebuie sa faca dovada ca detineatestat emis de catre MCCPN valabil pe o perioada de cel putin 6 luni de la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil , vizat si inregistrat de organele competente pe anii 2006-2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali (2006- 2008) mai mare sau cel putin egala cu 1.300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (2007-2009)-Lista principalelorservicii similare prestate in ultimii 3 ani(2007-2009
-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Declaratie cu informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului , precum si asigurarea cu personal calificat
-lista cu subcontractantii
-Certificat ISO 9001:2001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (2007-2009)in valoare cumulata de minim 400.000 lei fara TVA, confirmate prin copii dupacontracte sau alte documente semnate de beneficiar si recomandare de la cel putin un beneficiar2)Prestarea deservicii similare in ultimii 3 ani (2007-2009)in valoare cumulata de minim 200.000 lei fara TVA, confirmate prin copii dupacontracte sau alte documente semnate de beneficiar si recomandare de la cel putin un beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Oradea , Sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentatntii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini respectiv plansele +partea scrisa pot fi obtinute fara platape suport magnetic (CD )dupa solicitarea in scris a ofertantului. Ofertantul va suporta doar taxa de transport(posta), daca este cazul.Solicitarea in scris se face la numarul de fax: 0259-437544, CD-ul se ridica la sediul Primariei municipiului Oradea, camera 215-Biroul de Achizitii Publice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea-Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer