Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE ROBINETI INDUSTRIALI etansare non-azbest


Anunt de participare (utilitati) numarul 27574/12.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala: str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Bunescu, Tel.0268-333192, Email: [email protected], Fax: 0268-330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE ROBINETI INDUSTRIALI etansare non-azbest
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brasov, Str. Timis Triaj nr. 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 549, 389 si 662, 010RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea a cel mult 7 acorduri-cadru, pe loturi. Dupa care se vor incheia ulterior 2 contracte subsecvente cu durata de 12 luni calendaristice.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea robinetilor uzati ce nu reprezinta siguranta in exploatare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131000-6 - Robinete si vane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Anexa nr. 1 la caietul de sarcini nr. 807/05.06.2007.
Cantitatile pentru care se incheie contractele subsecvente sunt cantitati previzionate a se contracta, cantitatile necesare fiind comunicate de autoritatea contractanta prin comanda ferma ori de cate ori intentioneaza sa achizitioneze produsele care au facut obiectul acordului-cadru respectiv, respectand conditiile esentiale la incheierea acestuia.
Cantitatile minime de produse mentionate in caietul de sarcini sunt cantitati previzionate pentru un an calendaristic, iar cele maxime pentru al doilea an calendaristic.
Cantitatile definitive rezulta din insumarea cantitatilor achizitionate pentru fiecare pozitie si in limita fondurilor de care dispune autoritatea contractanta conform Bugetului de Venituri si Cheltuieli.
Valoarea estimata fara TVA: intre 549, 389 si 662, 010RON
II.2.2) Optiuni
Da
Livrarile pe comanda ferma, functie de necesitati; termen livrare max. 5 zile de la comanda
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 24 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: LOT1-434 lei; LOT2-255 lei; LOT3-3886 lei; LOT4-103 lei; LOT5-1458 lei; LOT7-320 LEI; LOT8-147 lei; valabilitate 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii.modalitati de plata: cu OP vizat de banca, cu scadenta la 60 zile de la data receptiei produselor la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere-in original-se completeaza Formularul nr. 02-Sectiunea IV"Formulare"-documentatie de atribuire.
2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Formular nr. 03-Sectiunea IV"Formulare"-documentatia de atribuire.
5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-in original sau copie legalizata.
6.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului-in original sau copie legalizata.
7.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente-copie stampilata, semnata si cu mentiunea"conform cu originalul"pe fiecare pagina.
2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2004-2006)-in original-Formular nr. 04-Sectiunea IV"Formulare"-documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (2004-2006)care sa contina informatii despre cel putin 3 contracte de furnizare similare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa insumeze cel putin 50% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract-Formular nr. 05-Sectiunea IV"Formulare-documentatia de atribuire.
2.Recomandari de la alte CET-uri din tara-in original-care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada 2004-2006 impreuna cu o fisa de apreciere privind modul de comportare in functiune a robinetelor, in timpul scurs de la PIF.
3.Declaratie privind confirmarea aplicarii marcajului european de conformitate(CE)-in original-Formular nr. 06-Sectiunea IV"Formulare"-documentaia de atribuire.
4.Fabricant UE
5.Declaratie pe proprie raspundere-in original-ca robinetii ce urmeaza a fi livrati sunt noi si nu reconditionati.
6.Pentru producator: copia ISO 9001/2001, in domeniul solicitat.
Pentru furnizor: autorizatie dealer-in original-de la producator pentru comercializarea produselor solicitate, iar pentru producatorul respectiv-copia-ISO 9001/2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii, Str. Timis Triaj nr. 6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 11:00
Locul: Brasov, Str. Timis Triaj nr.6, Cladire Corp Administrativ, et. II, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Rerezentantii imputerniciti.Scrisoare de inaintare-Formular nr. 01;Imputernicirea scrisa;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 07.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie 1987 nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al S.C.CET BRASOV S.A.
Adresa postala: Str. Timis Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/333192, Email: [email protected], Fax: 0268/330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2007 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer