Licitatie Publica - Achizitie saboti de frana pentru autovehicule
Anunt de participare (utilitati) numarul 4458/06.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Contracte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, Etajul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Tel.0213074128, In atentia: Marian Naghen, Email: [email protected], Fax: 0213074555
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Contracte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, Etajul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Tel.0213074128, In atentia: Marian Naghen, Email: [email protected], Fax: 0213074555
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul Contracte
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, Etajul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Tel.0213074128, In atentia: Marian Naghen, Email: [email protected], Fax: 0213074555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie saboti de frana pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB - SAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie saboti de frana pentru autovehicule - 8 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34322500-5 - Saboti de frana (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
354 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 13, 500 si 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive intr-un cont de garantie al furnizorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile si conturile de profit si pierdere la 31.12.2005 si 30.06.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de prezentare, declaratie privind subcontractantii, minim 2 recomandari, documente emise de organisme acreditate, ce confirma sistemul calitatii la producator (ISO 9001/2000), declaratie privind producatorul reperelor ofertate si firma de provenienta (prezentata pentru fiecare reper continand datele de identificare atat pentru producator cat si pentru firma de provenienta)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2007 12:00
Locul: RATB - Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: martie 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO7000, Algeria
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport Bucuresti - Serviciul COntencios
Adresa postala: Bdul. Dinicu Golescu nr. 1 - Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2007 12:42