Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie saci


Anunt de participare (utilitati) numarul 143659/15.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Antonio Robert Lorentz, Tel. +40 212007408/496/404/410/409, In atentia: Carol Bujoreanu, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie saci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va efectua franco-depozite beneficiar, catre cele 8 Depozite de materiale(Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Iasi, Ploiesti, Timisoara).
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui contract in vederea achzitiei de saci numerar de unica folosinta(polietilena), marime mica si mare, necesari procesarii numerarului si de saci polipropilena in vederea acoperirii consumului intern si necesarului subunitatilor subordonate CNPR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18933100-9 - Saci postali (Rev.2)
18933000-8-Saci pentru expedieri postale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I
Saci medii procesare numerar 30x40 cm
508.700 buc
Saci mari procesare numerar 38x50 cm
403.600 buc
Lot II
Saci polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie65 x 110 cm
600.000 bucSaci polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie 45 x 75 cm
170.000 buc
Saci polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie 60 x 60 x 130 cm
14.000 bucSaci polipropilena, cu dungi portocalii si albastre cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie, EMS65 x 110 cm
17.000 bucSaci polipropilena, cu dungi portocalii si albastre cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie, EMS60 x 60 x 130 cm
17.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 234, 831RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de: 8.000, 00 lei echivalentul a 1827, 69 euro pentru LOTUL I si 15.000, 00 lei echivalentul a 3426, 92 euro pentru LOTUL II (curs 1 euro=4, 3771 lei la data de 01.02.2013, comunicat de BNR), cu perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei.(90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica si pana la constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(se completeaza "Formularul C" din Sectiunea Formulare). b) virament bancar prin ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO23 BPOS 8500 2717790 ROL 02 deschis la BancPost Reprezentanta. Se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In conformitate cu Legea 346/2004, IMM-urile pot achita 50% din valoarea garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cuvaloarea estimata a contractului, o suma in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG34/2006, republicata cu toate modificarile si completarile ulterioare.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului :5% din valoarea de atribuire a contractului.(fara TVA) b) Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.(se completeaza Anexa 11 din Sectiunea Formulare) Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Modalitatea de constituire, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2). Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la plata ultimei facturi fiscale, daca furnizorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se completeaza Formularul D din Sectiunea Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completata in conformitate cu Anexa Nr.1 din Sectiunea Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006- Completata in conformitate cu Anexa Nr.2 din Sectiunea Formulare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Anexa Nr.3 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Ion Smeeianu, Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare - Alexandru Petrescu, Director Economic si Dezvoltare - Gabriela Mantu, Director Directia Logistica - Gabriel Eugen Dumitru, Sef Departament Juridic si Reglementari Nationale,
Comunitare si Internationale- Alexe Rosita, Sef Serviciu Achizitii - Robert Lorentz, Sef Serviciu Bugete si Analiza Economica - Cornelia Buscu, Expert Aprovizionare- Alina Panaiot, Economist- Doina Hluscu, Economist- Iuliana Murdarea, Expert Achizitii- Carol Bujoreanu.4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata fata de bugetul de stat(sau echivalent pentru persoane juridice straine), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
6.Certificat de cazier fiscal valabil la data limita de depunere a ofertelor.7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.-Anexa Nr.4 din Sectiunea Formulare.8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Anexa Nr.5 din Sectiunea FormulareNota: a) Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local vor conduce la descalificarea ofertantului.b) Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.d) Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si ca domeniul de activitate al ofertantului include obiectul procedurii;Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/ alte documente echivalente.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. (in copie cu mentiunea conform cu orginalul.)Nota: Operatorii economici nerezidenti(straini)- In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci aceasta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se
vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in
limba romana.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune Anexa Nr.6 din Sectiunea Formulare.Pentru echivalenta cifrelor de afaceri globale din alte valute in lei se va lua in calcul cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR aferent anilor in cauza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, calculati
pana la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioade de
prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati
contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
Se vor completa si se vor depune Anexa Nr.7 si Anexa Nr.7.1
din Sectiunea Formulare. Cursul lei/euro mediu comunicat de
BNR aferent anilor de referinta astfel: 2010 este 4, 2099 RON,
2011 este de 4, 2379 RON, 2012 este de 4, 4560 RON.
NOTA: a) In conformitate cu art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din
HG nr. 925/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea
tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta
persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si
persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de
care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea
din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181
lit.a), c^1) si d)''. b) si prevederilor privind neincadrarea in situatiile prevazute
la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului.
Modalitatea de indeplinire
-
Continuare NOTA: In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica
si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit.a).Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, in fata unui notar va fi depus in original.Prin aceasta sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor
prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune
directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?
Modalitatea de indeplinire
-
Mostre, descrieri si/sau fotografii conform art.188.lit. e) din OUG 34/2006.
Ofertantii au obligatia de a pune la dispozitia achizitorului mostre din fiecare tip de produs astfel:
-1 buc sac mediu procesare numerar 30x40 cm
-1 buc sac mare procesare numerar 38x50 cm
-1 buc sac polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie65 x 110 cm
-1 buc sac polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie 45 x 75 cm
-1 buc sac polipropilena, albastru cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie 60 x 60 x 130 cm
-1 buc sac polipropilena, cu dungi portocalii si albastre cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie, EMS65 x 110 cm
-1 buc sac polipropilena, cu dungi portocalii si albastre cu sigla RO, preimprimata cu cerneala flexografica rosie, EMS60 x 60 x 130 cm.
Mostrele depuse de ofertantul castigator vor deveni mostre contractuale, iar mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor returna/restitui.
Modalitatea de indeplinire
Depunerea mostrelor se va face la sediul achizitorului specificat in documentatia de atribuire, respectiv C.N.P.R.-B-dul Dacia nr.140, sector 2, Bucuresti, parter, Registratura, pana la data limita de depunere a ofertelor. Achizitorul nu raspunde de lipsa asigurarii si sigilarii mostrelor, indiferent din vina cui s-a
produs. Modul de asigurare si sigilare a mostrelor nu trebuie sa prevada nici un inscris prin care poate fi identificat operatorul economic care a depus oferta.Toate elementele de identificare a
mostrelor se vor regasi in interiorul pachetului coletizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2013 13:00
Locul: La sediul CN Posta Romana SA dinBd. Dacia Nr.140, Sector 2, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti sa reprezinte operatorii economici inscrisi la procedura.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori totale egale, se va solicita ofertantilor respectivi, pentru departajare, prezentarea in plic inchis a unei noi propuneri financiare. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara arepretul cel mai scazut.In situatia in care egalitatea persista, comisia de evaluare va proceda la solicitarea prezentarii in plic inchis a unei noi propuneri financiare pana la diferentierea ofertantilor. a) documentatia de atribuire se poate obtine accesand SEAP (www.e-licitatie.ro), prindescarcarea fisierelor electronice din cadrul sectiunii "Documente si clarificari? din anuntul de participare; b) orice clarificare transmisa de autoritatea contractanta din initiativa proprie sau la solicitarea operatorilor economici interesati a depune o oferta poate fi obtinuta in conditiilementionate la punctul a). Toate fisierele semnate electronic incarcate in SEAP pot fi deschise cu aplicatia shellSAFE Verify. Aplicatia ShellSAFE Verify este gratuita si poate fi descarcata de pe site-ul certSIGN. http: //www.certsign.ro/certsign/produse/sigurantadocumentelor/shellsafe-verify.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Departament Juridic si Reglementari Nationale, Comunitare si Internationale
Adresa postala: B-dul Dacia nr.140, parter, etaj 3-11, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer