Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie saci de dormit


Anunt de participare numarul 35141/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02316 CRAIOVA
Adresa postala: str. Tancodromului nr.10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Punct(e) de contact: Mr.ing.CATALIN VINTILA, Tel.0251485935, In atentia: Mr.ing. Catalin Vintila, Email: [email protected], Fax: 0251485935
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie saci de dormit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02316 Craiova , str. Tancodromului nr. 10 , Craiova , Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare saci de dormit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17222540-1 - Saci de dormit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1496 bucati saci de dormit
Valoarea estimata fara TVA: 254, 724RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de suplimentare a cantitatii , dar fara a se depasi valoarea estimata a contractului .
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 1 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.11.2007 pana la 14.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4000 lei , constituita prin scrisoare de garantie bancara ;garantie de buna executie -5% din valoarea fara TVA a contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul statului pe anul 2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Solicitam legalizarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Declaratie privind eligibilitatea : cerinta obligatorie prezentarea declaratiei completata conform formularului din sectiunea Formulrae ;
B.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
Cerinte obligatorii :
1.prezentarea declaratiei pe propria raspundere completata conform formularului din sectiunea Formulare;
2.prezentarea in original sau copi legalizate a certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv a celor locale;
3.prezentarea in original sau copie legalizata a cereri de consultare BNR/Centrala incidentelor de plata ;
4.prezentarea in original sau copie legalizata a cazierului fiscal ;
C.Prezentarea in original a Certificatulu constatator emis de Oficiul registrului comertului conform documentatiei de atribuire .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale completata conform formularului din sectiunea Formulare;
-Bilantul contabil la data de 31.12.2006 si balanta de verificare la data de 31.09.2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea documentelor mai sus mentionate .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie prinvind lista cu principalele livrari de produse in ultimi 2 ani , conform formularului din sectiunea Formulare ;
-recomandari de la beneficiari prevazuti in lista;
-autorizare privind livrarea produselor completata conform formularului( daca nu sunt producatori);
-buletine de analiza a materialului de baza din care sa rezulte ca materialul de baza din care sunt confectionate produsele corespunde specificatiei tehnice;
-mostre de produse conform caietului de sarcini;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea documentelor si mostrelor mai sus mentionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2007 11:00
Locul: la sediul U.M. 02316 Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai agentilor economici care au depus oferte , cu imputernicire si actul de indenditate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavrapoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdul Nicolae Titulescu , nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luari la cunostiinta de catre constatator a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02316 Craiova
Adresa postala: Str. Tancodromului nr. 10, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200611, Romania, Tel.0251485935, Email: [email protected], Fax: 0251485935
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer